باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

طاهرخانی سرپرست شهرداری دانسفهان خبرداد :  

آغاز عملیات تکمیل میدان ورودی شهر دانسفهان

سرپرست شهرداری دانسفهان با یاداوری اینکه تکمیل پروژه های مهم و نیمه تمام از اولویت های شهرداری دانسفهان در دوره جدید است گفت : در همین راستا عملیات تکمیل  میدان ورودی شهردانسفهان در روز های گذشته از سوی شهرداری آغاز شده است.

مهندس امید طاهرخانی سرپرست شهرداری دانسفهان در گفتگویی اختصاصی با ولی اله حسین زاده خبرنگار ما احداث میدان ورودی شهر دانسفهان را  با توجه به حجم سنگین ترافیک محور دانسفهان به بوئین زهرا و دانسفهان به همدان ،  را یکی از پروژه های مهم و ضروری شهر دانسفهان اعلام کرد و اظهار داشت : احداث میدان ورودی شهر دانسفهان علاوه بر توجیهات فنی و کارشناسی ، یکی از آرزوها و مطالبات اصلی ، دیرین و به حق شهروندان دانسفهان است


وی ادامه داد:  احداث میدان ورودی امنیت تردد شهروندان دانسفهان برای دسترسی به جاده ترانزیت و بلعکس را تامین می کند و همچنین باعت روان سازی ترافیک این محور برای تردد امن و آسان رانندگان می شود.

سرپرست شهرداری دانسفهان خاطرنشان کرد : با تلاش و پیگیر های انجام شده عملیات احداث میدان ورودی شهر دانسفهان در سال های گذشته شروع شده بود اما  مدتی بود  روند اجرای این پروژه مهم و حساس متوقف شده بود .

  طاهرخانی یاداور شد  :  میدان ورودی شهر دانسفهان   به  عرض 55 متر مربع  در ضلع شرقی  و 450 متر مربع در ضلع غربی  ورودی شهر در حال احداث است.

وی  با یاداوری اینکه تکمیل پروژه های مهم و نیمه تمام از اولویت های شهرداری دانسفهان در دوره جدید است گفت : در همین راستا عملیات تکمیل  میدان ورودی شهردانسفهان در روز های گذشته از سوی شهرداری آغاز شده است.

این مقام مسئول بیان داشت : در مرحله اول تکمیل میدان ورودی  1200 متر جدول گذاری با 450 میلیون ریال اعتبار در حال انجام است.



سرپرست شهرداری دانسفهان افزود : آسفالت پل های دور برگردان با اعتباری بالغ بر 500 میلیون ریال ، خاک ریزی ، مخلوط ریزی  و تکمیل داخل  میدان جهت کاشت فضای سبز  با اعتباری بالغ بر 700 میلیون ریال نیز انجام خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد : انشااله با تامین اعتبار فضای سبز میدان نیز در اسفند ماه اجرا می شود.

  طاهرخانی در پایان  گفت: لازم می دانم  از تمامی مسئولان  گذشته در مجموعه شورای اسلامی شهر و شهرداری   و سایر مسئولان دستگا های مرتبط بویژه از خیرنیکوکار،خوشنام  و دلسوزشهر دانسفهان حاج اکبر انصاری که در آغاز عملیات اجرای پروژه احداث میدان وردی شهر دانسفهان مشارکت و همراهی خوبی داشتند نهایت تقدیر و تشکر را داشته باشم و انشااله با ادامه همراهی و حمایت مجموعه دلسوزان شهر دانسفهان بتوانیم در مدت کوتاهی این میدان را آماده بهره برداری کنیم. 



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۶/۲۴
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی