باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر


سرهنگ علیان نژادی فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بوئین زهرا:

همزمان با هفته ناجا بیش از 40 برنامه در شهرستان بوئین زهرا اجراء می گردد.

 

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بوئین زهراگفت :تمام برنامه های گرامیداشت هفته ناجا در راستای  شعار امسال هفته ناجا (( پلیس برای امنیت و امنیت برای همه))  برنامه ریزی شده است.

سرهنگ حسین علیان نژادی فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بوئین زهرا همزمان با آغاز هفته ناجا در گفتگو با خبرنگاران  ضمن تبریک هفته ناجا و با اشاره به تقارن هفته گرامیداشت ناجا با ایام سوگواری سید و سالار شهیدان اباعبداله الحسین (ع) و یاران باوفایش اظهار کرد : پرسنل جان برکف نیروی انتظامی با الگوگیری از امام حسین (ع) در جهت استقرار ارزش های اسلامی و اخلاقی تلاش مجاهدانه و ایثارگرانه دارند.

علیان نژادی تامین امنیت را یکی از اصلی ترین وظایف حاکمیت برشمرد وافزود :  خوشبختانه امروز امنیت در کشور ما با تلاش صادقانه ، شبانه روزی و هوشیارانه تمامی نیروها ی انتظامی ، امنیتی و نظامی در بالاترین سطح قراردارد.

وی ادامه داد: در کشور ما علی رغم تمامی توطئه هایی که دشمنان برای ناامن کردن کشور دارند ،  مردم احساس امنیت بسیار خوبی دارند.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بوئین زهراگفت در ادامه نیروی انتظامی را در صف مقدم  تامین امنیت شهروندان نام برد و خاطرنشان کرد : هفته نیروی انتظامی فرصت مناسبی است که سبز پوشان امنیت بخش عملکرد و فعالیت های مجاهدانه خود را به اطلاع مردم برسانند.




وی گفت : مجموعه پرسنل و کارکنان انتظامی در جهت تامین و ایجاد امنیت و آرامش مردم ، شهداء و جانبازان بسیار زیادی را تقدیم نموده اند و همچنان در جهت برقراری  امنیت و آرامش مردم آماده هر نوع جانفشانی هستند .

  فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بوئین زهرا سپس از اجرای بیش از40  برنامه همزمان با هفته ناجا در شهرستان بوئین زهرا خبرداد و تصریح کرد : دیدار با امام جمعه شهرستان بوئین زهرا ، غباروبی گلزار شهداء ، دیدار و دلجویی از خانواده های معظم شهداء، غباروبی مساجد و نماز خانه های مراکز انتظامی شهرستان ، دیدار و تکریم تعدادی از بازنشستگان نیروی انتظامی ، حضور گسترده و منسجم در نمازهای عبادی ، سیاسی جمعه بخشی از برنامه های نیروی انتظامی شهرستان بوئین زهرا در هفته ناجا است.



برگزاری صبگاه مشترک نیروهای انتظامی و نظامی شهرستان در ستاد انتظامی شهرستان  ، برگزاری مانور موتورسواران  قانون مند ، افتتاح ساختمان راهور شهر دانسفهان ، اجرای ورزش صبگاهی در بوستان های سطح شهر ، نشست و پاسخگویی فرماندهی شهرستان در مرکز نظارت 197 ، نشست با اصناف ، بازدید دانش آموزان و دانشجویان از مراکز انتظامی ، اجرای کوه پیمایی کارکنان ، نشست هم اندیشی با مسئولان قضایی  و برگزاری دعای کمیل در مساجد شاخص ترین  برنامه های نیروی انتظامی شهرستان بوئین زهرا در هفته ناجا است که علیان نژادی با ذکر آنها گفت : تمام برنامه های  گرامیداشت هفته ناجا در راستای  شعار امسال هفته ناجا (( پلیس برای امنیت و امنیت برای همه))  برنامه ریزی شده است.

سرهنگ علیان نژادی در بخش دیگری از سخنان خود به تشریح عملکرد و اقدامات موفق پلیس شهرستان بوئین زهرا پرداخت و یادآور شد : به فضل الهی و با تدابیر فرمانده کل قوا حضرت امام خامنه ای و سلسله مراتب فرماندهی نیروی انتظامی ، نیروهای جان برکف انتظامی شهرستان بوئین زهرا با هوشیاری کامل توانسته اند در طول یکسال گذشته عملکرد بسیار موفق و درخشانی از خود بر جای بگذارند.

وی افزایش 52 درصدی کشف انواع مواد مخدر نسبت به مشابه سال گذشته را یکی از موفقیت های پلیس شهرستان بوئین زهرا عنوان کرد و افزود :  با توجه به موقعیت مهم و حساس شهرستان که یکی از محور های مواصلاتی شرق به غرب کشور محسوب می گردد ؛ همکاران بنده با اقدامات پلیسی  و برقراری گشت های ایست و بازرسی با هماهنگی مقام قضایی موفق شدند مقادیر زیادی از انواع مواد مخدر را کشف کنند.

این مقام انتظامی یادآور شد : یکی از دغه دغه ها و تاکیدات  سلسه مراتب فرماندهی انتظامی دستگیری معتادان متجاهر و خرده فروش است که در همین راستا دستگیری معتادان خرده فروش نسبت به سال گذشته در شهرستان  84 درصد افزایش داشته است  و ودستگیری قاچاقچیان نیز 69 درصد افزایش را نشان می دهد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۷/۱۴
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی