باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر


برای اولین بار در شهرستان بوئین‌زهرا، دانسفهان به عنوان شهر دوستدار سالمند معرفی شد.


کارگروه شهر دوستدار سالمند به ریاست بخشدار رامند و با حضور بخشی رئیس بهزیستی شهرستان، مسئولین و دهیاران بخش در بخشداری رامند تشکیل شد و دانسفهان به عنوان اولین شهر دوستدار سالمند در شهرستان بوئین زهرا انتخاب شد.



‍ مهدی انصاری بخشدار رامند در کارگروه شهر دوستدار سالمند عنوان کرد:
سالمندان گنجینه های ارزشمند جامعه هستند و همه ما علاوه بر تکریم و احترام آنها موظف به رعایت حقوق اجتماعی و شهروندی آنها هستیم.

وی بیان داشت فضای شهری اعم از معابر، اماکن عمومی، ساختمان های ادارات و مکانهایی که شهروندان به آنها مراجعه میکنند باید به نحوی طراحی و ساخته شود که رفاه حال سالمندان را به همراه داشته باشد و موجبات رضایت سالمندان را فراهم آورد.

انصاری در ادامه از تمام دستگاه های مربوطه بالاخص نهاد مدیریت شهری خواست که در طراحی های محیط شهری، حقوق سالمندان را مدنظر قرار داده و در راستای تامین آسایش و آرامش سالمندان پروژه های شهری را اجرا کنند.

همچنین بخشدار رامند خاطرنشان کرد که لزوم داشتن شهری با فضای اجتماعی سالم که در آن تمامی شهروندان احساس آرامش و تعلق خاطر کنند همکاری همه نهادها و دستگاه های دخیل در مدیریت شهر را طلب میکند که خوشبختانه این امر در شهر دانسفهان که اکنون به عنوان شهر دوستدار سالمند انتخاب شده است ملموس است.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۸/۰۳
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی