باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر


نادری بخشدار مرکزی شهرستان بوئین زهرا:

امروز آمریکا بیش از هر زمان دیگر در جهان منزوی شده است.




نادری گفت : امروز با هدایت های داهیانه مقام معظم رهبری  و سیاست های اصولی و منطقی دولت تدبیر و امید  نظام مقدس جمهوری اسلامی به درجه ای از اقتدار رسیده است که کسی جرات نمی کند نسبت به کشور ما چشم طمع داشته باشد.

مهندس امیر نادری بخشدار مرکزی شهرستان بوئین زهرا در جلسه شورای اداری شهرستان ضمن  محکوم کردن سخنان پوچ و گزافه گویی رییس جمهور امریکا بر علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ، مردم و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار کرد : این سخنان آنچنان غیر واقعی و سرشار از بی ادبی و تهمت بود که حتی بسیاری از کشور ها هم پیمان آمریکا  نیز این سخنان را غیر واقعی و بی ارزش دانستند.



 وی ادامه داد: سخنان حکیمانه و روشنگرانه و با صلابت  مقام معظم رهبری و پاسخ قاطع ،جامع و کامل رییس جمهور و تمامی مسئولان نشان داد که این سخنان بی ارزش در عزم و اراده پولادین مسئولان و مردم برای دفاع از انقلاب اسلامی استوارو خدشه ناپذیراست.

بخشدار مرکزی شهرستان بوئین زهرا افزود : امروز با هدایت های داهیانه مقام معظم رهبری  و سیاست های اصولی و منطقی دولت تدبیر و امید  نظام مقدس جمهوری اسلامی به درجه ای از اقتدار رسیده است که کسی جرات نمی کند نسبت به کشور ما چشم طمع داشته باشد.

وی تاکید کرد :  امروز آمریکا بیش از هر زمان دیگر در جهان منزوی شده است.

نادری با یاداوری سخنان ترامپ رییس جمهور آمریکا بر علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد :  سپاه همیشه در دفاع از کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی در خط مقدم قرارداشته و به همین دلیل است که دشمنان بویژه آمریکا از این نهاد برخاسته از انقلاب عصبانی است.  

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۸/۰۴
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی