باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

شاکرنژاد قاری بین المللی:

محیط دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوئین زهرا  در خصوص موضوعات دینی و ارزشی فضای مناسب و خوبی دارد.




شاکرنژاد  با اعلام اینکه محیط دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوئین زهرا  در خصوص موضوعات دینی و ارزشی فضای خیلی خوبی دارد تاکید کرد : قاریان شهرستان بوئین و دآنشگاه آزاد اسلامی بوئین زها در زمینه قرائت ظرفیت و استعداد های بسیار خوبی دارد.

حامد شاکرنژاد قاری بین المللی و برجسته ی جهان اسلام در حاشیه حضور و تلاوت قرآن در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوئین زهرا در گفتگوی اختصاصی با ولی الله حسین زاده خبرنگار ما  با ابراز مسرت  از حضور در جمع دانشجویان  دانشگاه آزاد اسلامی بوئین زهرا و بیان اینکه موضوع قرآن  یک موضوع فراگیر است که در یک محدوده و جغرافیایی خاصی گنجانده   نمی شود اظهار کرد :  همه ما باید در هر فضا و لحظه ای که قرار می گیریم ، با قرآن مانوس  باشیم.

وی ادامه داد: همانگونه که مقام معظم رهبری فرموده ، بر خلاف خیلی از موضوعات دیگر هر چقدر درراستای فعالیت های قرآنی انرژی ، وقت و سرمایه گذاری شود اسراف نیست.

شاکرنژاد افزود : استفاده از قاریان خوب و خوش خوان می تواند بعضا حتی روی روحیه و افکار مخالفان نیز تاثیر گذار باشد  چرا که بعضا  صوت زیبای یک قاری قرآن  غیر مسلمانان را مسلمان کرده است و این اثر یک تلاوت جذاب و زیبا است.

قاری بین المللی کشورمان خاطرنشان کرد : هر چقدر محافل قرآنی پررنگ و پر رونق باشد و در کنار آن معرفت و عمل به قرآن از سوی تمامی دست اندرکاران محافل قرآنی وجود داشته باشد ؛ تاثیر بسیار زیادی به همراه خواهد داشت چرا که بر اساس فرمایشات معصومین ما باید مردم را با عمل و نه تنها با زبان به دین و ارزش های اسلامی دعوت کنیم.

وی در خصوص فضای جدید حاکم بر دانشگاه آزاد اسلامی بویژه در حوزه معارف دینی و ارزشی تصریح کرد : الحمدالله قبلا هم مباحث قرآنی در گوشه گوشه کشور از جمله دانشگاه آزاد اسلامی  تبلور داشت اما به نظر بنده بعد از تغییرات در مجموعه ای دانشگاه آزاد اسلامی و حضور شخص دکتر ولایتی و دکتر رهبر همت و توجه خاصی نسبت به مقوله های دینی و ارزش پیدا شده است.

  قاری برجسته ی جهان اسلام گفت : شخص دکتر ولایتی جدای از جایگاه حقوقی ، عشق و علاقه ی وافری به ساحت مقدس  قرآن دارد و در حال حاضر همیشه برنامه های قرآنی در مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی در بهترین موقعیت های زمانی گنجانده می شود.

 و ی افزود : اهتمام و توجه مدیریت عالی دانشگاه آزاد اسلامی به مباحث قرآنی موجب  گردیده که تمامی روسای واحد های دانشگاه آزاد اسلامی  هم توجه و اهتمام ویژه ای  به موضوعات قرآن داشته باشند.

شاکرنژاد  با اعلام اینکه محیط دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوئین زهرا  در خصوص موضوعات دینی و ارزشی فضای خیلی خوبی دارد؛ تاکید کرد : قاریان شهرستان بوئین و دانشگاه آزاد اسلامی بوئین زها در زمینه قرائت ظرفیت و استعداد های بسیار خوبی دارد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۸/۰۵
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی