باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

یکی از خوانندگان گرامی به مطلب پیشنهادی مدیر وبلاگ بارن اعتدال در خصوص

((تخصیص هزینه مراسم  برگزاری مراسم 28 صفر و یادوارهای شهداء به زلزله زدگان کرمانشاه به آموزه های دینی و انقلابی نزدیک تر است.)) درمطلبی در فضای مجازی پاسخی را ارایه داده است  که قضاوت در خصوص مطالب  مقاله درج شده و همچنین نوع و ادبیات مورد استفاده قرار گرفته در پاسخ این خواننده گرامی را برعهده  خوانندگان گرامی واگذار نموده و از پاسخ به آن خوداری می کنم چرا که حضرت حق از هدف و انگیزه بنده برای درج این مطلب کاملا آگاه است و همین امر برای بنده کافی و آرامش بخش است و در برابر وجدان خود نیز آسوده هستم که هدفی جز خیر در بیان این مطلب نداشته و ندارم .

اما کوتاه و مختصر به استحضار اقای الهیاری عزیز و سایر دوستان می رساند که هدف صاحب قلم برای ارایه پیشنهاد به دور از هرگونه نگاه سیاسی و گروهی بوده است چرا که کاسبی و مچ گیری سیاسی از این مصیبت  آنهم در  شرایط اولیه که مردم درد کشیده و مصیبت زده  نیاز به کمک های اولیه و حیات بخش دارند  بدو از انصاف و مروت و اخلاق است.

به نظر می رسید که  پیشنهاد مدیر وبلاگ از سوی شما برادر گرامی که انتظارت بالاتری از جنابعالی می رفت با نگاه سیاسی و جناحی مورد قضاوت قرار گرفته است که قطعا این قضات ، قضاوت همراه با تهمت ،عجولانه ،غیر منصفانه و غیر واقعی بوده است

برادرگرامی واقعییت این است که بنده نگران قضاوت نادرست شما در خصوص  مطالب خودم نیست چرا که  شما و من افتخار حضور و تعلق خاطر داشتن  به خانواده بزرگ ایثارگران را داریم و نسبت به دغه دغه های همدیگر آشنا یی کامل داریم ؛ بلکه بنده نگرانم  که اگر خدای نکرده شما درپاسخ گویی به مطالب و پیشنهادات سایرین نیز چنین قضاوت های عجولانه و غیر منصفانه داشته باشید .

 یقیین دارم جنابعالی  اگر مجدد به دور از نگاه های سیاسی  و گروهی  با آرامش و انصاف بیشتر مطلب را مطالعه کنید قضاوتی متفاوت با قضاوت  اولیه خواهید داشت .

🔺در روزهای اخیر برخی از به ظاهر روشنفکران و فعالین رسانه ای اصلاح طلب پیشنهاد میدن که هزینه یادواره های شهدا و مجالس اهل بیت را بدید به زلزله زده های کرمانشاه!

🔸از نظر این جماعت اصلاح طلب و اعتدالی هزینه فقط تو یادواره شهدا و مراسم اهل بیت (ع) انجام میشه!

🔴باید از ایشون سوال کرد چرا نمی گین
هزینه کنسرت ها
هزینه آرایش یه روز سلبریتی ها
هزینه سفر آنتالیا و تایلندشون
هزینه اون ۸۰۰ تا گردن گوسفندی که تو هر وعده سفر جناب روحانی به قزوین سفارش داده می شد
هزینه اون میلیارد ها تومن پولی که دولت بابت بیمه و عوارض و پارکینگ از زائران اربعین گرفت
هزینه غذای سگ و گربه هاتون
و...
را بدین به زلزله زده های کرمانشاه؟

💢واقعا چرا یک یادواره شهدا و مجلس اهل بیت این قدر این جماعت را اذیت می کند؟

🔹مردم وظیفه خودشان را می دانند و اولین گروهی که به جهت امداد به مناطق زلزله زده رفت و امکانات اربعین را از همان سر مرز عراق فرستاد کرمانشاه، نیروهای مردمی و بسیج و نیروهای جهادی بودند.
زمانی که شما درگیر این بودید که زلزله را بندازید گردن جریان مقابلتون جریان انقلاب داشت تو روستاهای صعب العبور کرمانشاه خدمت رسانی می کرد.

🔻شما بهتر است پیشنهاد های صد من یه غازتون را برا خودتون نگه دارید عزیز

قاسم اللهیاری
ابن الشهید اللهیاری

🌾به معراج الشهدا بپیوندید👇
@merajoshohada

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۸/۲۴
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۱)

سلام منم با آقای اللهیاری موافقم این  همه هزینه ها و خرج های بیهوده چرا باید با مسائل مذهبی مقایسه بشه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی