باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر


محمد علیخانی عضو شورای اسلامی شهر تهران:

پیش بینی اصلاح طلبان در خصوص احمدی نژاد درست بود و امروز احمدی نژاد به جان خود اصولگرایان افتاده است .

دکتر علیخانی : حرفها و نصایح اصلاح طلبان و دلسوزان انقلاب چقدر درست بود و رفتارهای امروز احمدی نژاد مبین این مطلب است و درستی پیش بینی دلسوزان کشور را ثابت می کند.

به گزارش خبرنگار ما  همزمان با 16 آذر  و با حضور دکتر محمد علیخانی عضو شورای اسلامی شهر تهران ، دکتر علی رحمانی فرماندار شهرستان بوئین زهرا ، مسئولان و اعضای هیئت علمی دانشگا ها و دانشجویان  مراسم گرامیداشت روز دانشجو  به همت حزب کارگزاران سازندگی شاخه شهرستان بوئین زهرا در سالن ارشاد اسلامی شهر بوئین زهرا برگزار گردید

 

در این محمد علیخانی عضو شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه دانشجویان بیش از یکصد سال است که برای آزادی مبارزه می کنند و در اکثر مبارزات در کنار بزرگان پیشرو بوده اند اظهار کرد : دانشجویان آن دوران، در نبود رسانه های مجازی از اگاهی و شناخت بسیار بالای برخودار بودند

وی افزود : بنابراین آگاهی دانشجویان امروز و باوجود رسانه های مجازی و گسترش آنها بسیار بالاتر از گذشته می باشد.

علیخانی افزود : دانشجویان در کنار مسایل داخلی باید نسبت به شرایط و اتفاقات جهانی و منطقه ای هم حساس باشند.

عضو شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اقدام  رئیس جمهور آمریکا برای معرفی بیت المقدس   به عنوان پایتخت رژیم اشغالگر  قدس خاطرنشان کرد:  این اقدام ترامپ  نشان داد که رژیم اشغالگر صهیونیستی هنوز رسمیت و مقبولیتی ندارد و آمریکا برایش پایتخت تعیین می کند و می گوید این کار در جهت منافع ملی امریکاست.

این مقام مسئول سپس با طرح این سئوال که چطور امریکا برای منافع ملی خود مجاز است هر کاری بکند اما ما نباید در جهت حفظ منافع ملی در سوریه حضور داشته باشیم و خارج از مرزهای خود به جنگ دشمن برویم تاکید کرد : جنگ سوریه برای کشور ما بسیار مهم است و سیاست نظام برای جنگ با تروریست ها و دشمن در خارج از مرزها سیاست درستی بود. حضور ایران در سوریه به همان دلیل است که امریکا برای آن در خاورمیانه حضور پیدا کرده است. یعنی برای منافع ملی، شهدای این راه نیز شهدای دفاع از میهن و منافع ملی کشور هستند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با یاداوری اینکه منافع ملی کشور وقتی محقق می شود که به رای مردم احترام گذاشته شود بیان داشت :  معمولا بعد از انتخابات همراه دو دسته مدیر امور را به دست می گیرند؛ یک دسته کسانی که به رای مردم اعتقاد دارند و در جهت رای مردم خدمت و حرکت می کنند و دسته دیگر فرصت طلبانی هستند که بدون اعتقاد به رای مردم و با تظاهر و فریبکاری به دنبال به دست آوردن میز و حفظ آن می باشند.

علیخانی تصریح کرد : در چند انتخابات گذشته همه شاهد بودند و دیدند  هر وقت به ناحق به یک جریان اصیل کشور فشار وارد و عرصه بر آنها تنگ تر شد، مردم در بزنگاه واکنش نشان می دهند، چون مردم بهترین قاضی هستند و دیدید که در انتخابات اخیر با همه فشارها و تخریب ها مردم کدام جریان را برگزیدند.

 

نماینده سابق مردم شهرستان های قزوین ، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی گفت : فرق اصلاح طلبان و مدعیان اصولگرایی در همین است که برای مثال تا دانشگاه آزاد را به دست گرفتند تریبون را نیز از اکثریت گرفتند و امروز باید مراسم روز دانشجو بیرون از دانشگاه برگزار شود.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه مشکلات کشور در سالهای اخیر به خصوص ۸ سال کذایی دو دلیل عمده یکی بی توجهی به منافع ملی و دیگری زیرپا گذاشتن اخلاق بوده است خاطرنشان ساخت : در همان هشت سال کذایی چقدر بی اخلاقی بوجود آمد و چقدر شخصیت های بزرگ تخریب شدند.  دیدید که حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی که سرمایه بزرگ انقلاب بودند چگونه مورد هجمه و تخریب قرار گرفتند و سالها طول کشید تا آن فضای غبارآلود کنار رود و مردم دوباره به ارزش ایشان پی ببرند ولی دیگر دیر شده بود و ایشان از میان ما پرکشیدند و رفتند.

علیخانی افزود : بنابراین دیدید که این بی اخلاقی ها چه آسیب هایی به کشور زد و هنوز هم همان ها در حال جولان دادن هستند و امروز به جان خود اصولگرایان هم افتاده اند.

 

این مقام مسئول یاداور شد : حجت الاسلام علیخانی آن زمان در مجلس خطاب به اصولگرایان گفتند که سرنوشت خودتان را به احمدی نژاد گره نزنید و چشم بسته از او حمایت نکنید. الان می بینیم که حرفها و نصایح اصلاح طلبان و دلسوزان انقلاب چقدر درست بود و رفتارهای امروز احمدی نژاد مبین این مطلب است و درستی پیش بینی دلسوزان کشور را ثابت می کند.

 

چهره و فعال  سیاسی کشور بیان کرد :  در دیداری که اعضای شورای شهر تهران با جناب آقای دکتر روحانی رییس جمهور محترم داشتیم، ایشان به خوبی فرمودند کسانی که از مردم رای گرفته اند؛ چنانچه برخلاف شعارها و وعده های پیش از انتخابات عمل کنند مشروعیت خود را از دست می دهند و گفتند که من پای شعارها و وعده های خود خواهم ایستاد. این یعنی ناامید نکردن مردم از رای خود و حفظ منافع ملی است


عضو شورای اسلامی شهر تهران در پایان سخنان خود با بیان اینکه در شورای شهر تهران همه ی ۲۱ نفر اصلاح طلب به دکتر  نجفی به عنوان شهردار تهران رای دادند گفت :  چون چماق شورای اول روی سرمان بود که خدای ناکرده مثل آن زمان اختلاف پیش نیاید، اما متاسفانه امروز می بینیم که خودشان آمار می دهند که ۵۳ درصد مستقل و ۷ درصد اصولگرا و ۴۰ درصد اصلاح طلب در مدیریت ها منصوب شده اند.

وی افزود :  البته بنده این آمار را قبول ندارم ولی به فرض درست بودن نیز جای تاسف دارد. یعنی ۶۰ درصد مدیریت ها غیر اصلاح طلب و برخلاف رای مردم. و چرا وقتی صد درصد شورای شهر تهران اصلاح طلب است نباید ۶۰ درصد مدیران آن، از میان اصلاح طلبان انتخاب شود؟

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۹/۱۷
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۳)

خجالت بکشید با این خزئولاتی که می نویسید
مراسم دانشگاه آزاد در خارج از دانشگاه برگزار شد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ایشون اطلاع ندارن که مراسم 16 آذر دانشگاه آزاد در یکی از واحدهای دانشگاهی تهران برگزار شده...ضمنا احمدی نژاد هم نقص داشت ولی اقلا 12 میلیون ایرانی را خانه دار کرد..چیزی که شما خوابشم نمی بینید..وزیر راه شما فقط شعار میده..یه خونه هم واسه محرومین نساخته
مراسم دانشگاه آزاد در خارج از دانشگاه برگزار شد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ایشون اطلاع ندارن که مراسم 16 آذر دانشگاه آزاد در یکی از واحدهای دانشگاهی تهران برگزار شده...ضمنا احمدی نژاد هم نقص داشت ولی اقلا 12 میلیون ایرانی را خانه دار کرد..چیزی که شما خوابشم نمی بینید..وزیر راه شما فقط شعار میده..یه خونه هم واسه محرومین نساخته

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی