باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

معاون اقتصادی استاندار در جلسه شورای اداری شهرستان بوئین زهرا :

۹ دی تجلی اتحاد و همبستگی همه ملت بود



به گزارش خبرنگار ما  مهندس منوچهر حبیبی معاون اقتصادی استاندار در جلسه شورای اداری شهرستان بوئین زهرا با اعلام اینکه ۹ دی تجلی اتحاد و همبستگی همه ملت بود اظهار کرد :  در روز 9 دی تمام گروه ها و احزاب از اصلاح طلب گرفته تا اصولگرا بصورت ید واحد وارد شده و پیام ولایت پذیری را به دنیا مخابره کردند .

 

وی ادامه داد: اولویت اصلی دولت تدبیر و امید ، تحرک اقتصادی است و امروز برای ایجاد رونق اقتصادی نقش مدیران پرتحرک باید برجسته شود

حبیبی با تاکید بر اینکه حرک اقتصادی به مدیری کارآفرین نیاز دارد  خاطرنشان کرد :  مدیر موفق دارای  ویژگی های مختلف از جمله  خلاقیت ، شجاعت وجسارت و  ریسک پذیر است.

این مقام مسئول افزود : مدیر فعال نباید به ۸ ساعت کاری اکتفا کند و باید از نظرات کارشناسی و ایده دیگران بهره مند شود

معاون اقتصادی استاندار  یاداور شد : باید به سمت سرمایه گذاری و حمایت از سرمایه گذار حرکت کرد و به سرمایه گذار در همه زمینه احترام گذاشت و تشویق کرد .


وی تصریح کرد : قوانین دارای انعطاف هستند و باید یک مدیر ریسک پذیر از این قوانین به نفع مردم و سرمایه گذاران و واحدهای تولیدی استفاد کند.

حبیبی با بیان اینکه ایجاد رونق اقتصادی ، نیاز به کار تیمی دارد و نباید استعلامات از دستگاه ها زمان بر و موجب سرگردانی سرمایه گذار شود تاکید کرد : شهرداریها و مدیریت شهری ، دستگاه های خدمات رسان و همچنین بانک ها در شکل گیری رونق اقتصادی فعالانه عمل کنند.

در این جلسه فرماندار شهرستان ، بخشداران ، شهرداران و نمایندگان چند واحد تولیدی نظرات خود را ارائه و تصمیمات لازم اتخاذ شد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۰/۰۶
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی