باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

الهیاری شهردار خرمدشت خبرداد :

آغاز اجرای پروژه آسفالت  باند کندرو شهر خرمدشت



 شهردار خرمدشت گفت : با توجه به شرایط مناسب جوی از هفته گذشته عملیات اجرای آسفالت پروژه باند کندرو خرمدشت آغاز شده است و انشااله در روزه های آینده عملیات اجرای آسفالت پروژه به اتمام می رسد.

 مهندس اصغر الهیاری شهردار خرمدشت در گفتگوی اختصاصی با ولی اله حسین زاده خبرنگار ما با یادآوری موقعیت مهم شهرخرمدشت و  قرار گرفتن این شهر  در یکی از پرترافیک ترین محور های مواصلاتی استان قزوین اظهارکرد: شهرداری خرمدشت در جهت روان سازی بار ترافیکی و همچنین دسترسی آسان و امن شهروندان به جاده مواصلاتی تاکستان به همدان و همچنین ورود به شهر  پروژه باند کندرو را در امتداد محور اصلی تاکستان به همدان در دستور کار قرار داده است.

وی ادامه داد:  تردد روزانه نزدیک به 20 هزار وسیله نقلیه از محور شهر خرمدشت ، سامان دهی و ایمن سازی این محور به عنوان یکی از محور های بین الملی برای شهروندان خرمدشت از اهمیت بسیار بالای برخوردار بود



 شهردار خرمدشت افزود :  یکی از مطالبات شهروندان در دوره جدید از شهرداری تسریع د ر تکمیل پروژه   باند کندرو بود.

الهیاری طول پروژه دسترسی محلی شهر خرمدشت  را 1500 متر  اعلام و خاطرنشان کرد : علی رغم اینکه شرایط اعتباری و مالی شهرداری خرمدشت  در وضعییت نامناسبی قراردارد اما با توجه درخواست شهروندان  و تاکید اعضای محترم شورای اسلامی شهر و همچنین  اهمیت تکمیل پروژه باند کندرو ، تکمیل این پروژه را در اولویت برنامه های شهرداری قرار داد.

 شهردار خرمدشت تسریع ساخت : با توجه به پیگیری  و همچنین برنامه ریزهای دقیق روند تکمیل پروزه باند کندور خرمدشت در چند ماه گذشته سرعت مناسبی پیدا کرد و به مرحله اجرای آسفالت رسید.



این مقام مسئول  گفت : با توجه به شرایط مناسب جوی از هفته گذشته عملیات اجرای آسفالت پروژه باند کندرو خرمدشت آغاز شده است و انشااله در روزه های آینده عملیات اجرای آسفالت پروژه به اتمام می رسد.

 وی در خصوص میزان اعتبار پروژه باند کندرو شهر خرمدشت یادآور شد : در مجموع بیش از هشت میلیارد ریال اعتبار جهت  اجراء و تکمیل باند کندرو شهر خرمدشت مورد نیاز است.

الهیاری افزود : بلافاصله پس از اتمام عملیات آسفالت نصب روشنایی وایجاد فضای سبز نیز آغاز می شود تا این پروژه در دهه مبارک فجر به مرحله بهره برداری برسد.



شهردار خرمدشت  مدیریت و فعالیت در شهرداری ها ی کوچک با توجه به کمبود اعتبارات و افزایش درخواست و انتظارات به حق شهروندان را مستلزم داشتن روحیه ایثارگری و برخوداری از مدیریت جهادی دانست و تاکید کرد : انصافا مدیریت امروز شهرداری های کوچک از جمله خرمدشت  با توجه به چالش بزرگ کاهش درآمد ها ی دولتی و محلی نیازمند عزم و اراده بالا و همدلی و همراهی تمامی مسئولان و  داشتن روحیه و مدیریت جهادی است چرا که شرایط و وضعییت بودجه های شهرداری  در شرایط نامناسبی قراردارد و از طرفی شهرداران نمی توانند پروژه های نیمه کاره را رها کنند و یا اجرای پروژه های خدماتی و عمرانی را تعطیل نمایند.  

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۰/۲۴
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی