باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

هاشمی شهردار شریفیه خبرداد :

بهره برداری از پل  ولایت  شهر شریفیه



شهردار شریفیه گفت : با احداث پل و بلوار ولایت بیش از 14 هزار نفر از شهروندان  شهر  در نیمه شرقی از بن بست خارج شدند.

 مهندس حسین هاشمی شهردار شریفیه در گفتگو با ولی اله حسین زاده خبرنگار ما با اعلام اینکه سامان دهی ورودیهای  شهرشرفیه  در چهار ساله گذشته جزء اولویت های شهرداری بوده است اظهار کرد : شهر شریفیه در سال های گذشته علی رغم برخوداری از گستردگی ، پراکندگی و جمعیت  بالا ، فقط دارای یک ورودی و خروجی بود که همین امر موجب ایجاد ترافیک سنگین در  هنگام ورود و خروج شهروندان  می شد.

وی افزود : در فصل  بارندگی تردد شهروندان از تنها ورودی و خروجی شهر شریفیه  با مشکل مواجه می گردید و نارضایتی شهروندان را به همراه داشت،  لذا سامان دهی و افزایش  ورودی و خروجی شهر یکی از مطالبات و درخواست های اصلی  و دیرین شهروندان شریفیه بود .

 شهردار شریفیه ادامه داد: با توجه به ترافیک سنگین در ورودی و خروجی و مشکلات زیاد شهروندان برای تردد ، احداث   ورودیهای جدید  در دستور کارشهرداری شریفیه قرارگرفت.

هاشمی یادآور شد : جهت تسهیل  رفت و آمد شهروندان و کاهش بار ترافیکی تنها ورودی شهر احداث پل و بلوار ولایت  در نیمه شرقی شهر در سال گذشته آغاز شد و در سالجاری بر اساس زمان بندی تعیین شده تکمیل و به مرحله بهره برداری رسید .

شهردار شریفیه خاطرنشان کرد : با احداث پل و بلوار ولایت بیش از 14 هزار نفر از شهروندان  شهر  در نیمه شرقی از بن بست خارج شدند.

 وی تاکید کرد : با بهره برداری از پل و بلوار ولایت پروژه احداث کمربند شرقی  در دستور کار قرار گرفته است  تا دسترسی شهروندان از محلات شرقی به بلوار ولایت تسهیل  و بار ترافیک این بخش از شهرنیز روان شود.

این مقام مسئول در خصوص میزان اعتبار هزینه شده در احداث پروژه بلوار و پل ولایت  گفت:  در مجموع جهت احداث و بهره برداری از این دو پروژه 20 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.  

هاشمی خاطرنشان کرد : علی رغم اینکه شهرداری  شریفیه  در زمینه اعتبارات با  محدودیت های جدی مواجه است اما با برنامه ریزی دقیق و استفاده حداکثری از اعتبارات تاکنون در روند اجرای پروژه های عمرانی شهر وقفه ای ایجاد نشده است.

هاشمی بیان داشت : انشااله شهروندان شریفیه در سال 97 شاهد تحولات بیشتری  خواهند بود.  

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۱/۰۶
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی