باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
دبیر ستاددهه فجر استان قزوین:

سفرهای شهرستانی استاندار قزوین در دهه فجر انجام می شود


 

























دبیر ستاد بزرگداشت دهه مبارک فجر استان قزوین گفت: در دهه مبارک فجر ضمن افتتاح طرح های عمرانی و فرهنگی و زیربنایی سفرهای شهرستانی استاندار نیز برنامه ریزی شده است.

نصرت الله علیرضایی روزیکشنبه درنشست خبری استاندارو معاونان عمرانی و اقتصادی با خبرنگاران که در استانداری قزوین برگزار شد اظهارداشت: دهه مبارک فجر بهترین فرصت برای ارزیابی کارنامه انقلاب است تا با شناخت نقاط ضعف و قوت در مسیر آینده با اقتدار بیشتری گام برداریم.

وی بیان کرد: در ایام دهه مبارک فجر برنامه های متعددی در بخش های فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی، ورزشی پیش بینی شده که با همکاری همه دستگاههای اجرایی انجام می شود.

دبیر ستاد دهه فجر استان قزوین تصریح کرد:درکنار افتتاح ۱۰۶۹ طرح زیربنایی، فرهنگی، کشاورزی و صنعتی برنامه هایی از جمله گلباران مزار شهدا و دیدار با خانواده شهدا نیز پیش بینی شده است.

علیرضایی اضافه کرد: در این ایام برای اطلاع رسانی کارهای انجام شده به مردم و نیز تبیین دستاودهای نظام اقدام می شود و برگزاری جشنواره فرهنگی، هنری بارعایت شئونات ایام فاطمیه، نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی، برگزاری تورهای رسانه ای برای بازدید از واحدهای صنعتی وکشاورزی و مراکز علمی از دیگر برنامه های این ایام است.

وی گفت:ازفرمانداران و مدیران انتظار داریم با حضور در نمازجمعه و مساجد نسبت به بیان خدمات و دستاوردهای نظام و ارائه گزارش از کارهای انجام شده اقدام کنند تا مردم در جریان فعالتها قرار گیرند.

مدیر روابط عمومی استانداری قزوین یادآورشد: فضاسازی و تبلیغات محیطی بامضمون انقلاب اسلامی با رعایت شئونات فاطمیه توسط شهرداری ها نیز در این ایام باید مورد توجه قرار گیرد.

علیرضایی افزود: برنامه سفر استاندار و معاونان به شهرستان ها و بخش ها به مناسبت دهه مبارک فجر تدوین شده و از هفته آینده این سفرها آغاز می شود.

وی گفت:میثاق با شهیدان، ادای احترام به امام راحل (ره)، گلباران مزار شهدا، نواختن زنگ انقلاب و دیدار با نماینده ولی فقیه از جمله برنامه های دهه فجر انقلاب اسلامی است.

مهر

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۱/۰۸
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی