باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

بخشدار رامند در نماز جمعه امروز دانسفهان:

 انقلاب اسلامی، مردمی ترین انقلاب جهان است.

 

انصاری گفت : هیچ یک از انقلاب های جهان به اندازه انقلاب اسلامی، ماهیت و پشتوانه مردمی نداشته است وعلت آن حضور همیشه مردم در صحنه های عدالت خواهی و حق طلبی بوده است

 

 

به گزارش خبرنگار ما مهدی انصاری بخشدار رامند به مناسبت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، درنماز جمعه این هفته دانسفهان به ایراد سخنرانی پرداخت و ضمن برشمردن انقلاب های رخ داده در جهان بیان داشت: هیچ یک از انقلاب های جهان به اندازه انقلاب اسلامی، ماهیت و پشتوانه مردمی نداشته است وعلت آن حضور همیشه مردم در صحنه های عدالت خواهی و حق طلبی بوده است به همین جهت انقلاب اسلامی مردمی ترین انقلاب جهان است.

 

وی در ادامه به بُعد دینی و مذهبی انقلاب پرداخت و گفت: مردم با مذاهب مختلف در زیر پرچمی واحد که آن پرچم حق طلبی امام امت بود گرد هم آمدند و با وحدتی که ناشی از اعتقاد عمیق دینی بود به اطاعت از بنیانگذار جمهوری اسلامی پرداختند همین امر از عوامل مهم به ثمر نشستن پیروزی انقلاب اسلامی بود، انقلابی که تنها انقلاب دینی و مذهبی مردم ایران بود و به جهان اعلام کرد که دین و مذهب قدرتمندترین ابزار وحدت بخش است.

 

بخشدار رامند همچنین با اشاره به همبستگی و اتحاد موجود بین مسئولین بخش رامند و شهردانسفهان عنوان کرد: انتقاد به هر مسئولی حق مردم است اما این انتقاد نباید به شاکله اتحاد موجود بین مسئولین و مردم آسیب بزند و باید به صورت سازنده مطرح شود، انتقاد سازنده میتواند راه گشای بسیاری از مسائل باشد. برای انجام خدمت موثر، اتحاد و همفکری در بین مسئولین ضروری است.

 

انصاری در پایان با ارائه گزارش عملکرد یکساله بخشداری رامند درخصوص انجام پروژه های عمرانی ابراز داشت: طی یک سال گذشته در مجموع اعتباری بالغ بر ۴٨/٣۶۰/۰۰۰/۰۰۰ (چهل و هشت میلیارد و سیصد و شصت میلیارد) ریال صرف پروژه های عمرانی از قبیل(زیرسازی-آسفالت-جدولگذاری-ساخت معابر و پیاده راه ها) در سطح روستاهای بخش شده است.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۱/۱۴
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی