باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر


سرهنگ علیان نژادی فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بوئین زهرا:

شهرستان بوئین زهرا برای مجرمان  ناامن شده است

 

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بوئین زهراگفت : نیروی انتظامی شهرستان با توجه به اشراف اطلاعاتی و بنا بردرخواست مردم به صورت قاطع با هنجار شکنان و متعرضان به آرامش و امنیت مردم برخورد خواهد کرد چرا که حفظ امنیت جامعه خط قرمز پلیس است.

سرهنگ حسین علیان نژادی فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بوئین زهرا در در نشست خبری با خبرنگاران شهرستان بوئین زهرا  با اشاره به وظیفه ذاتی نیروی انتظامی برای استقرار امنیت و آرامش اظهار کرد : پلیس و پر سنل نیروی انتظامی شهرستان در راستای استقرار امنیت و آرامش  و برخورد مقتدارانه با عوامل مخل امنیت در شهرستان بوئین زهرا سال پر تلاش  و موفقی را طی کردند.

علیان نژادی با اعلام اینکه فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بوئین زهرا با توجه به عملکرد و موفقیت های کسب شده به عنوان مدیر  انتظامی نمونه استان قزوین انتخاب شده است افزود : قطعا این موفقیت افتخار بسیار بزرگی برای شهرستان بوئین زهرا محسوب می گردد که این افتخار حاصل کار تیمی و تمامی پرسنل و مجموعه نیروی انتظامی شهرستان بوئین زهرا است که بنده از یکایک همکارانم  در تمامی سطوح تقدیر و تشکر را دارم.



وی ادامه داد:بر اساس شاخصها و آمار عملکرد نیروی انتظامی شهرستان در تمامی بخش ها دارای افزایش بسیار خوبی بوده است.

 فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بوئین زهراگفت:  در یازده ماه گذشته در شهرستان شاهد کاهش 11 درصدی سرقت  بوده ایم که این میزان کاهش رتبه اول استان را در بین مجموعه شهرستان های استان دارد.

وی از افزایش 13 درصدی کشف سرقت در شهرستان بوئن زهرا خبرداد و خاطرنشان کرد  : در همین راستا در 11 ماه گذشته دستگیری سارقان 29 درصد افزایش را به همراه داشته است.

  فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بوئین زهرا تصریح کرد : در حوزه کشف انواع مواد مخدر سنتی و صنعتی  154 درصد افزایش را داشته ایم .

وی  افزایش 140 درصدی کشف سوخت قاچاق در شهرستان بوئین زهرا را یکی دیگر از موفقیت های عوامل انتظامی شهرستان بوئین زهرا دانست و تاکید کرد :  در کشف سیگارت ، فیلم و نوار های سی دی غیر مجاز 78 در صد ، دستگیری قاچاقچیان  مواد مخدر افزایش 185 درصدی و دستگیری قاچاقچیان کالا 234 درصد افزایش داشته ایم  .

سرهنگ علیان نژادی در بخش دیگری از سخنان خود از افزایش 61 درصدی توقیف خودرو های متخلف خبرداد و یادآور شد : افزایش توقیف 25 درصدی موتور های متخلف و در نتیجه کاهش صدرصدی   تصادفات منجر به فوت موتوسوران بخشی دیگر از فعالیت های موفق مجموعه نیروی انتظامی شهرستان بوئین زهرا در سال 96 است. 



وی با اعلام اینکه شهرستان بوئین زهرا به عنوان منطقه قرمز برای سکونت اتباع بیگانه محسوب می گردد   افزود :   در یازده ماه گذشته دستگیری اتباع بیگانه در شهرستان 216 درصد افزایش داشته است که برای کاهش حضور اتباع بیگانه در شهرستان نیاز است که پیمانکاران و کار افرینان از بکارگیری اتباع بیگانه در فعالیت های خود جدا خوداری کنند.

این مقام انتظامی با یادآوری فعالیت بخش زیادی از مردم شهرستان در بخش تولید دام ، گفت : در سال جاری سرقت احشام در شهرستان   22درصد کاهش داشته است  .

علیان نژادی خاطرنشان کرد : انهدام باند سرقت منازل  و سارقین احشام ، شناسایی قاتل مسلح ، انهدام باند سارقین خودرو و اماکن خصوصی ، افزایش کشفیات 9 درصدی مواد محترقه ، کشف قاتل یک زن پس از 37 سال ازوقوع جرم  ، ، توقیف 2 هزار موتور سیلکت متخلف ،  کشف 6610 عدد انواع دارو های بدن سازی قاچاق  ، کشف و ضبط مقدار قابل توجه ای گوشت آلوده و .... بخش دیگری از عملکرد نیروی انتظامی شهرستان بوئین زهرا در 11 ماه گذشته بوده است.

می تاکید کرد : شهرستان بوئین زهرا برای مجرمان  ناامن شده است

 

 

  فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بوئین زهرا با بیان اینکه اخیرا برخی معاندان در فضای مجازی و از طریق کانال های مختلف برای برخی اقدامات هنجار شکن در روز های پایان سال فراخوان داده اند تاکید کرد : نیروی انتظامی شهرستان با توجه به اشراف اطلاعاتی و بنا بردرخواست مردم به صورت قاطع با هنجار شکنان و متعرضان به آرامش و امنیت مردم برخورد خواهد کرد چرا که حفظ امنیت جامعه خط قرمز پلیس است.

وی در پایان از استقرار میز خدمت در روز جمعه در مصلای نماز جمعه مرکز شهرستان بوئین زهرا خبرداد و گفت : بنده و کلیه همکارانم در این روز علاوه بر ارایه گزارش عملکرد یکساله  آماده پاسخگویی به مشکلات و مسائل مردم در حوزه نیروی انتظامی می باشیم .

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۲/۱۵
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی