باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان بوئین زهرا:

در زمینه احقاق حقوق مردم و حفظ محیط زیست به هیچ عنوان کوتاه نمی آییم.




 زارعی گفت : اداره محیط زیست شهرستان بوئین زهرا در زمینه احقاق حقوق مردم و حفظ محیط زیست به هیچ عنوان کوتاهی نخواهد داشت و ذره ای از وظایف و رسالت خود نیز عقب نشینی نمی کند.

مهندس احمد زارعی رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان بوئین زهرا در گفتگو با ولی اله حسین زاده خبرنگار ما با اشاره به مطلبی در خصوص آلودگی خاک های دپو شده یکی از واحد های تولیدی شهرک صنعتی آراسنج در مجاورت روستای آراسنج بالا در بخش مرکزی شهرستان بوئین زهرا اظهار کرد :مکانی که در حال حاضر این واحد تولیدی برای دپوی خاک های فرآوری شده خود انتخاب کرده است مغایر با ظوابط  اداره محیط زیست است.

وی ادامه داد: با توجه به بازدید های میدانی کارشناسان اداره حفاظت محیط زیست شهرستان بوئین زهرا و مکاتبات و اقدامات انجام شده مقرر گردیده خاک های مورد نظر به مکان مناسب که فاصله لازم را با روستای آراسنج علیا داشته باشد انتقال پیدا کند.

رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان بوئین زهرا خاطرنشان کرد : در خصوص موضوع مطرح شده هماهنگی های لازم با مجموعه مدیریت شهرستان بویژه دکتر رحمانی فرماندار شهرستان بوئین زهرا و اداره کل حفاظت محیط زیست استان  نیز صورت گرفته است.

زارعی در ادامه حفظ محیط زیست  و سلامت مردم را از اولویت ها و راهبرد های اصلی اداره حفاظت محیط زیست شهرستان بوئین زهرا اعلام کرد و تاکید ساخت : اداره محیط زیست شهرستان بوئین زهرا در زمینه احقاق حقوق مردم و حفظ محیط زیست به هیچ عنوان کوتاهی نخواهد داشت و ذره ای از وظایف و رسالت خود نیز عقب نشینی نمی کند.


این مقام مسئول در زمینه آلودگی خاک های دپو شده   واحد صنعتی در نزدیکی روستای آراسنج علیا گفت : بر اساس آنالیزه های صورت گرفته   خاک  دپو شده دارای مقداری phیعنی کمی اسیدی است  که این ماده بر روی کیفیت خاک تاثیر گذار است  و اگر خاک با باد همراه شود می تواند مضراتی نیز داشته باشد.

وی یادآور شد :  قبلا خاک های فرآوری و دپو شده این واحد صنعتی دارای 18 درصد روی بود که در حال حاضر طی فرایند تولید این میزان به 4 درصد رسیده است.

رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان بوئین زهرا تصریح کرد : با توجه به مکاتبات و پیگیری های انجام شده مدیریت این واحد صنعتی در تلاش است  با برنامه ریز های انجام شده میزان روی خاک های باقی مانده  را به یک درصد  برساند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۱/۱۹
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی