باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر



نماینده بویین زهرا در مجلس شورای اسلامی:

آمارهای اشتغال استان قزوین واقعی نیست


  نماینده بویین زهرا در مجلس شورای اسلامی گفت: آمارهای ارائه شده در خصوص ایجاد ۲۰ هزار شغل در استان واقعی نیست و باید مبنای ما بیمه شده جدید، تعدیل نیرو و شغل پایدار باشد.

 روح الله بابایی صالح در جلسه بررسی طرح های اقتصادی و اشتغال روستایی که روز پنجشنبه با حضور رضوی معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری در استانداری برگزار شد اظهارداشت:اگر از مناطق محروم و روستایی در برنامه ریزی برای اشتغال غفلت کنیم آسیب می بینیم و اعتماد بسیاری از گروههای جامعه را از دست می دهیم.

وی بیان کرد: محرومیت موجود در روستاهای شهرستان آوج و بویین زهرا از استانهای همجوار بیشتر است و انتظار داریم برای رفع آن توجه ویژه ای صورت گیرد.

راه اندازی اولین شهرک صنعتی کربن در بویین زهرا

نماینده بویین زهرا و آوج در مجلس شورای اسلامی یادآورشد: به دلیل حمایت نشدن از طرح های سرمایه گذاری در این شهرستان ۲۰۰ میلیارد تومان پروژه متوقف شده و به سرانجام نرسیده که با این روند نمی توان به رونق اشتغال امیدوار بود.

وی تصریح کرد: آماده راه اندازی اولین شهرک صنعتی کربن در بویین زهرا هستیم و از معاون محترم توسعه روستای ریاست جمهوری انتظار داریم با حمایت لازم زمینه تسریع در این کار را مهیا کنند.

بابایی صالح اظهارداشت: با اجرای این طرح برای ۲ هزار نفر از مردم منطقه شغل ایجاد خواهد شد.

آمارهای ایجاد اشتغال در استان واقعی نیست

نماینده مردم بویین زهرا در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: به نظر می رسد آمارهایی که مسئولان استان ارائه می کنند که ۲۰ هزار شغل ایجاد شده با واقعیت های جامعه همخوانی ندارد و این که ۵ میلیون تومان به یک نفر بدهیم و اعلام کنیم بیکاری حل شده باید راستی آزمایی شود.

وی گفت: باید بدنبال ایجاد شغل واقعی برای مردم باشیم و این که در آمارها به تعدیل نیرو و بیمه شده جدید توجه نشود ما را از واقعیت دور می کند.

مهر

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۱/۲۳
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی