باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر


پورقاسم مدیرعامل سازمان حمل و نقل بوئین زهرا خبرداد:

نصب سایبان و سردرب جدید پایانه مسافربری شهرستان بوئین زهرا




پورقاسم گفت : با تلاش های انجام شده پروژه تعویض و سامان دهی سر درب و سایبان پایانه در مدت یکماه انجام شده است.

 

مهندس علی اصغر پورقاسم مدیرعامل سازمان حمل و نقل بوئین زهرا در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به فرسوده ، مستهلک شدن  و نامناسب بودن سر درب و سایبان پایانه مسافربری شهرستان بوئین زهرا اظهار کرد: در راستای فراهم نمودن زیر ساخت های لازم برای ارایه خدمت شایسته و مطلوب به مردم در حوزه ناوگان حمل و نقل همگانی ، پروژه تعویض و سامان دهی سایبان و سردرب پایانه مسافری شهرستان بوئین زهرا در اسفند ماه شروع گردید.




وی با اعلام اینکه   دو شرکت با 300 راننده وظیفه جابجایی و خدمت رسانی به مسافران را در پایانه مسافربری بوئین زهرا انجام می دهندادامه داد: با توجه به اینکه روزانه بیش از 2000 هزار مسافر از پایانه مسافربری شهرستان  بوئین زهرا به مرکز استان و سایر مقصد ها استفاده می کنند مناسب سازی فضای پایانه به عنوان برنامه های کوتاه مدت سازمان حمل و نقل بوئین زهرا مورد اجرا درآمد.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل بوئین زهراخاطرنشان کرد : با تلاش های انجام شده پروژه تعویض و سامان دهی سر درب و سایبان پایانه در مدت یکماه انجام شده است.


 

وی گفت : برای تعویض سایبا ن و احداث سردرب پاینه مسافربری شهرستان بوئین زهرا  170 میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد : سردرب جدید پایانه از ورق  آلمینیومی ساخته شده است  که در برابر تمام شرایط آب و هوای  مقام است .

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۱/۲۶
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی