باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر


همزمان با گرامیداشت روز پاسدار و جانباز صورت گرفت:

 دیدار مسئولان شهرستان بویین‌زهرا با چند تن از خانواده های شهداء و جانبازان

 

به گزارش خبرنگا ر ما همزمان با ولادت امام حسین (ع) و و حضرت ابوالفضل العباس و گرامیداشت روز پاسدار، علی رحمانی فرماندار شهرستان بوئین زهرا ، حسین ساروخانی رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران و جمعی دیگری از مسئولان شهرستان بویین‌زهرا در روستای آراسنج به دیدار مادر "شهیدان پاسدار" قربانعلی و محمد محمد‌خانی و با خانواده "شهیدان پاسدار" تقی و ابوالفضل جامکلو در روستای رحیم‌آباد دیدار کردند

همچنین مسئولان شهرستان به مناسبت ولادت حضرت ابوالفضل العباس(ع) و روز جانباز فرماندار با جانباز سرافراز شهرام زمانی دیدار کردند.



در این دیدار علی رحمانی فرماندار بویین‌زهدا در جمع مسئولان و خانواده معظم این جانباز، امنیت و آسایش کنونی را مرهون خدمات شایسته، جانفشانی و ایثار شهدای والامقام و جانبازان عزیز عنوان کرد و گفت: ما به خانواده های شهدا و جانبازان افتخار می‌کنیم چرا انها برهه‌های مختلف برای کشور ایران افتخار آفریدند.



وی در ادامه با بیان اینکه افتخار ما خدمت به مردم به ویژه خانواده معزز شهدا و ایثارگران است، بیان داشت: دیدار با خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران برای مسئولان روحیه بخش و موجب پشتگرمی، تلاش و فعالیت بیشتر است.

در پایان این دیدار با اهدای لوحی از این جانباز سرافراز تجلیل به عمل آمد.


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۲/۰۳
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی