باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

زرآبادی نماینده مردم شهرستان های قزوین ، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی:

متناسب با منافع ملی در خصوص خروج آمریکا از برجام تصمیم می گیریم.

 

زرآبادی گفت  :  اگر دشمنان شروع کننده نقص عهد و پیمان باشند قطعا ما هم متناسب با منافع ملی خود تصمیم های لازم را می گیریم.

 

سیده حمیده زرآبادی نماینده مردم شهرستان های قزوین ، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با ولی اله حسین زاده خبرنگار ما با اشاره به خروج یکجانبه آمریکا از برجام اظهار کرد: ضرورت دارد که مسئولان و مردم   در مقابل این اتفاق هماهنگ باشند.

وی   شرایط امروز کشور را نیازمند آرامش و ثبات دانست و  افزود: نباید اختلافات داخلی و یا رویکردهای سیاسی باعث تشدید آثار این اتفاق به کشور شود.

زرآبادی خاطرنشان کرد: با توجه به پیش بینی های که در خصوص خروج آمریکا از برجام  وجود داشت مسئولان نظام تصمیم گرفتند که یک فرصت حداکثر سه هفته ای را  کشورهای اروپایی بدهند تا این کشور ها موضوع قطعی خود را در خصوص برجام  مشخص کنند  تا براساس آن موضوع و سیاست  نظام در خصوص خروج و   یا ادامه برجام تصمیم ، نهایی اتخاذ شود.

نماینده مردم شهرستان های قزوین ، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: آن چیزی که همیشه روشن بود و حتی آژانس نیز بارها برآن صحه گذاشته است  این است که ایران به همه تعهدات خود پایبند بوده و هیچ موقع نقض کننده عهد نبوده است


وی تاکید کرد :  دادن زمان چند هفته ای به کشور های اروپایی هم به این دلیل است که ایران نشان دهد که هیچ موقع نقص کننده عهد نیست اما اگر دشمنان شروع کننده نقص عهد و پیمان باشند قطعا ما هم متناسب با منافع ملی خود تصمیم های لازم را می گیریم.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۲/۲۱
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی