باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

حجت اله اسلام و المسلمین علیخانی نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی:

همه باید  هوشیار و منسجم  در کنار هم باشیم تا به کشور آسیب نرسد.




نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی  گفت: در شرایط فعلی کشور بحث فرد و یا جریان مطرح نیست بلکه همه باید با هوشیاری و وحدت   در کنار هم باشیم تا به کشور ، نظام و رهبری آسیب وارد نشود.

 

به گزارش خبرنگار ولی اله حسین زاده خبرنگار ما حجت اله اسلام و المسلمین علیخانی نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی در اجتماع گسترده معلمان و فرهنگیان شهرستان بوئین زهرا با اعلام اینکه جامعه فرهنگیان حق بزرگی بر کشور  و نظام دارنداظهار کرد :  فرهنگیان در واقع  در خط مقدم  آگاهی سازی  و دانش افزای جامعه قراردارند؛  لذا باید مسئولان نسبت به رفع دغه دغه معلمان اهتمام ویژ ه ای داشته باشند تا این عزیزان بدون دغدغه به رسالت و وظیفه خطیر خود بپردازند.

وی ادامه داد: ترامپ  رییس جمهورناباب امریکا  همانگونه که قابل پیش بینی بود ، اعلام کرد از برجام که یک معاهده بین الملی است خارج شد.



حجت اله اسلام و المسلمین علیخانی افزود :  البته این روز ها صدا و سیما و بسیاری از منتقدان برجام در داخل کشور پس از خروج امریکا از برجام مدافع برجام شده اند.

نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی  با تاکید بر اینکه  کشور در شرایط حساسی قراردارد خاطرنشان کرد :  هر چند کشور های اروپایی و چین و روسیه از اقدام ترامپ  اعلام تاسف کرده اند و خود را متعهد به ادامه برجام دانسته اند اما قطعا با همه این مواضع برای کشور مشکلاتی ایجاد خواهد شد.



وی با یادآوری  اینکه منافقان و برخی از افراد نسبت به روحانیت کینه و عداوت دارند گفت : البته بخشی از ما در اظهار نظر و بیان دیدگاه درست عمل نکرده ایم اما موضوع برجام به استقلال کشور بستگی دارد.

نماینده سابق مردم شهرستان های بوئین زهرا و آوج در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد : در  شرایط فعلی نباید  غیر منصفانه عملکرد دولت و رییس جمهور  و دیگر مسئولان را نسبت به امور مهم کشور زیر سئوال برد  چرا که این امور به استقلال کشور گره خورده است  هر چند امکان دارد گلایه و انتقاد های هم وجود داشته باشد.

حجت اله اسلام و المسلمین علیخانی با ذکر این نکته که امکان آسیب دیدن کشور از برخی اظهارنظر  و موضع گیر های نادرست وجو دارد خاطرنشان کرد :  اسرائیل   و عربستان  و دیگر مخالفان برای ضربه زدن به کیان کشور  متحد شده اند  و در این شرایط بحث فرد و یا جریان مطرح نیست بلکه همه باید با هوشیاری و وحدت   در کنار هم باشیم تا به کشور و نظام و رهبری آسیب وارد نشود

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۲/۲۱
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی