باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر


غیاثوند شهردار بوئین زهرا با اشاره به آغاز کار سیستم جامع اتوماسیون اداری:

  شهروندان بدون حضور در شهرداری مراحل روند پرونده خود را پیگیری  می کنند.



شهردار بوئین زهرا  راه اندازی سیستم اتوماسیون جامع را یک ضرروت برای ارتقاء خدمات رسانی به شهروندان  و ارباب رجوع  دانست و بیان کرد : با راه اندازی سیستم اتوماسیون جامع ، شهروندان می توانند بدون حضور در شهرداری مراحل روند پرونده خود را پیگیری  و رصد کنند.

 

 

به گزارش ولی اله حسین زاده خبرنگار ما  دکتر حسین غیاثوند شهردار بوئین زهرا در اغاز به کار سیستم جامع اتوماسیون اداری  تحت وب شهرداری  با تاکید بر اینکه فراهم نمودن زیر ساخت های نرم افزاری در مجموعه شهرداری جهت ارایه خدمات مناسب و مطلوب به شهروندان امری ضروری و لازم است  تصریح ساخت : با توجه به اینکه شهرداری بوئین زهرا در زمینه نرم افزاری و اداری دچار مشکل و کمبود  بود و غالبا فراینده خدمات رسانی اداری در این مجموعه شهرداری به صورت  سنتی  و دستی انجام می شد ارتقاء  سیستم  اداری شهرداری در بخش های مختلف از سال گذشته آغاز شده است .

شهردار بوئین زهرا  راه اندازی بایگانی ریلی ، پرتال جامع  و سامانه 137   درسال 96 را در درراستای فراهم نمودن زیر ساخت های اداری  در شهرداری ذکر کرد و خاطرنشان کرد :  امروز سیستم اتوماسیون جامع شهرداری تحت وب با استفاده از پیشرفته ترین و به روز ترین نرم افزار به بهره داری رسید.



این مقام مسئول راه اندازی سیستم اتوماسیون جامع را یک ضرروت برای ارتقاء خدمات رسانی به شهروندان  و ارباب رجوع  دانست و بیان کرد : با راه اندازی سیستم اتوماسیون جامع ، شهروندان می توانند بدون حضور در شهرداری مراحل روند پرونده خود را پیگیری  و رصد کنند.

وی افزود : همچنین در سیستم جامع اتوماسیون کلیه مکاتبات  و نامه ها  از روش دستی و گردشی  به صورت سیستمی  و الکترونیکی انجام می شود.

 شهردار بوئین زهرا  در خصوص مزایای استفاده از سیستم جامع اتوماسیون گفت : با استفاده از  این سیستم بازدهی نیرو ها افزایش پیدا می کند   و  هزینه ها کاهش می یابد  و در  شفاف سازی امور نیز بسیار مهم و تاثیر گذا ر است.

غیاثوند پیش بینی مدت زمان اجرای طرح های سیستم جامع و نرم افزاری شهرداری بوئین زهرا را چهار سال اعلام کرد و خاطرنشان ساخت: با توجه به اهمیت پیاده سازی زیر ساخت ها ی سیستم جامع با تلاش های انجام شده کلیه طرح های نرم افزاری شهرداری در کمتر از یکسال اجراء و به مرحله بهره برداری رسید.

شهردار بوئین زهرا در خصوص دیگر ویژه گی های سیستم جامع اتوماسیون شهرداری یاداور شد : یکی دیگر از مزیت های این سیستم این است که شهردار و معاونین شهردار درزمان  ماموریت های بیرون از شهرداری در هر نقطه ای   می تواند به لحظه کلیه ی مکاتابات و درخواست های واحد ها را رصد و دستورات لاز م را صادر نمایند که این امر  سرعت روند امور شهرداری را افزایش می دهد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۲/۲۵
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی