باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

حضور مهندس حق لطفی مدیر کل راه و شهر سازی استان قزوین در شهردارى بوئین زهرا و دیدار صمیمانه با دکتر غیاثوند

به گزارش خبرنگار ما مهندس جواد حق  لطفی مدیر کل راه و شهر سازی استان قزوین در نشست مشترک با  دکترحسین غیاثوند شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر بوئین زهرا مشکلات و مسائل حوزه ی  راههای شهر بوئین زهرا را مورد بحث و بررسی قراردادند.


در این دیدار ابتدا دکتر حسین غیاثوند شهردار بوئین زهرا ضمن تقدیر از حضور مهندس حق لطفی در شهرداری بوئین زهرا و با یادآوری اینکه مهندس حق لطفى کارنامه درخشانى در حوزه عمرانى در استان بریژه در شهردارى قزوین دارد و با حضور وی در حوزه راه و شهرسازى امید به  رشد و توسعه استان بیشتر شده است اظهار کرد : شهر بوئین زهرا از ظرفیت های متعددی در حوزه های مختلف برخودار است که یکی از ظرفیت های شهر بوئین زهرا را می توان در اهمیت و جایگاه حوزه ی راههای مواصلاتی شهر برشمرد.

 وی ادامه داد: بوئین زهرا در واقع در یکی از شاهراه های مواصلاتی مهم کشور یعنی در کریدور غرب به شرق و مرکز کشور قرارگرفته است.



شهردار بوئین زهرا سپس با اعلام اینکه شهرداری بوئین زهرا با تمامی کمبود  اعتبارات و امکانات در چند حوزه به شهروندان و هموطنان خدمت و سروریس ارایه می دهد خاظرنشان کرد : شهرداری  بوئین زهرا به عنوان شهرداری مرکز شهرستان بوئین زهرا علاوه بر ارایه خدمت به شهروندان به بخشی از جمعیت شهرستان بوئین زهرا و مسافران و هموطنان نیز خدمت رسانی می کند .

غیاثوند تصریح کرد : بلوار شهید بهشتی شهر بوئین زهرا با طول بیش از شش کیلومتر از میدان امام رضا (ع) تا میدان امام علی (ع) که در محدوده خدمات شهری شهرداری قراردارد یکی از محورهای اصلی تردد مسافران  و محموله های ترافیکی سنگین  کشور است.



وی افزود : در حال حاضر این محور به علت تردد روزانه نزدیک به 20 هزار وسلیه نقلیه که بخشی اصلی   این وسایل نقلیه مربوط به ماشین آلات سنگین  و ترانزیت مربوط است به زیر ساخت های شهری بویژه زیر سازی و آسفالت   محور آسیب جدی وارد کرده است.

این مقا م مسئول با اعلام اینکه شهرداری هر سال نسبت به لکه گیری و ترمیم آسفالت این محور اقدام می کند گفت : متاسفانه به علت از بین رفتن زیرسازی این محور ، طول عمرآسفالت در این محور کوتاه است؛  لذا درخواست داریم که مسئولان استان و شهرستان با نگاه ویژه شهرداری را در زیر سازی و آسفالت مجدد این محور مساعدت کنند.


شهردار بوئین زهرا در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره با فاصله شش کیلومتری بوستان امام علی (ع) با شهر بوئین زهرا  و یاداوری اینکه احداث جاده سلامت از پروژه هاى مهم شهرداری بوئین زهرا در  در سال ٩٧ است بیان داشت : این محور به عنوان جاده سلامت مورد استفاده جمع کثیری از شهروندان بوئین زهرا قرار می گیرد و همچنین از محور های اصلی دسترسی شهروندان به منطقه گردشگری امام علی (ع) است که یکی از لاین های آن آسفالت شده است   لذا با توجه به زیر سازی لاین دوم   از مهندس حق  لطفی مدیر کل راه و شهر سازی استان قزوین درخواست همکاری برای آسفالت لاین دوم را داریم.

غیاثوند افزود : همچنین با توجه به زیر ساخت های فراهم شده در بوستان امام علی(ع)  برای مسافران و گردشگران احداث راه دسترسی از محور جاده بوئین زهرا به ساوه می تواند برای استفاده گردشگران   از امکانات و فضای بوستان امام علی (ع) بسیار مهم باشد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۲/۳۰
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۲)

ممنون
چقدر عکس جذابی گذاشتید مشخص هستش با دکتر حسین خانی شورای محبوب و مردمی بوئین زهرا خیلی مشکل دارید خدا انشالله بهتون آرامش بده

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی