باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر


با میزبانی دانشگاه ازاد اسلامی بوئین زهرا برگزار شد:

نشست هم اندیشی اساتید و نخبگان دانشگاه  با معاونت صنایع کوچک و جانشین مدیرعامل  شهرک های صنعتی استان  قزوین در زمینه حمایت از کالای ایرانی



به گزارش خبرنگار ما با حضور دکتر رضا شعبان نزاده ریسس دانشگاه ازاد اسلامی بوئین زهرا و سرپرست دانشگا های جنوب و غرب استان قزوین و با حضر مهندس کشاورز معاونت صنایع کوچک و جانشین مدیرعامل  شهرک های صنعتی استان  قزوین  و جمعی از کارشناسان این سازمان و اساتید و نخبگان دانشگاه نشست هم اندیشی  درجهت حمایت از کالای ایرانی در دانشگاه ازاد بوئین زهرا برگزار شد.



در این جلسه رضا شعبان نژاد ریسس دانشگاه ازاد اسلامی بوئین زهرا با اشاره به  نامگذاری سالجاری از سوی مقام معظم رهبری با عنوان خرید کالای ایرانی اظهار کرد : برای تحقق این شعار تمام ارکان نظام و مردم وظیفه مهمی بر عهده دارند اما شاید بتوان گفت نقش نخبگان و مرامز علمی نقش مهم و راهبری است .

وی ادامه داد:  جلسات هم اندیشی دانشگا ها و  مسئولان حوزه صنعت   در محیط های علمی و دانشگاهی باعث عمیق تر و جدی تر شدن نگاه جامعه به موضوع کالای ایرانی می شود   چرا که یکی از نقش های دانشگاه ها در هزار سوم پاسخگویی به نیاز های ملی ، و بین الملی و حتی جهانی است  .

سرپرست دانشگا های جنوب و غرب استان قزوین خاطرنشان کرد : در سالی که مزین به خرید و حمایت از کالای ایرانی است  دانشگا ها باید از پتانسیل  و سرمایه های مادی و معنوی  خود در جهت تحقق نامگذاری سالجاری قدم بردارند.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی بوئین زهرا افزود: دانشگاه آزاد اسلامی بوئین زهرا  از گذشته به حمایت و خرید کالای ایرانی توجه داشته است اما با توجه به نامگذاری سالجاری و تاکیدات مقام معظم رهبری در سال 97 حساسیت و اهتمام بیشتری در زمینه خرید کالای ایرانی خواهد داشت.



شعبان نژاد  خاطرنشان ساخت :  نقش اساتید و اعضای هیئت علمی در تحقق نامگذاری سالجاری مهم و بی بدیل است  و خوشبختانه این ظرفیت در بین اساتید دانشگاه ازاد اسلامی  بوئین زهرا با نگاه موضوع محوروجوددارد .

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه شرکت های دانش بنیان  نقش موتور پیشران اقتصاد مقاومتی را بر عهده دارند گفت :  اجرای پروژه های بازیافت حلال  در این واحد ثابت کرد که دانشجویان و اعضای هیئت علمی این واحد از ظرفیت لازم برای فعالیت در حوزه کالای ایرانی رادارند.

شعبان نژاد گفت : اگر در این فرصت بوجود امده بتوانیم ارتباط بین دانشگاه و واحد های تولیدی و صنعتی را ارتقاء بدهیم گام بسیار بلند  را در جهت حایت از کالای ایرانی برداشته ایم

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۷/۰۳/۱۲
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی