باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

زرینه امام جمعه شهر بوئین زهرا خطاب به مسئولان  تاکید کرد:

خدمت به مردم بالاترین تقوا است  

 

امام جمعه بوئین زهرا   با خطاب قراردان  مسئولان که خدمت به مردم بالاترین تقوا است  گفت: مسئولان و مدیران نباید به بهانه های  غیر ضرور و مستحبات امور خدمت به مردم را متوقف کنند.

 

به گزارش ولی اله حسین زاده خبرنگار ما حجت اسلام و المسلمین زرینه امام جمعه شهر بوئین زهرا در سومین جلسه شورای اداری شهرستان بوئین زهرا با تاکید بر اینکه تقوایی مسئولین و مدیران با مردم عادی متفاوت است  اظهار کرد: دو موضوع  و اعمال جایگاه و منزلت بندگان  را ارتقاء می دهد ؛ که اولین آن گریه بر امام حسین (ع) است.

وی ادامه داد: راه و نهضت امام حسین (ع) بسیای از ناممکن ها را ممکن می کند همانگونه که در طول 8 سال دفاع مقدس با توسل به امام حسین (ع)   بسیاری از غیر ممکن ها ممکن گردید.

امام جمعه بوئین زهرا افزود: دومین موضوعی که جایگاه بندگان را  در پیشگاه خداوند ارتقاء می بخشد خدمت به مردم است.

حجت اسلام والمسلمین تاکید کرد: بزرگان دینی و علما به مدیران اجازه نمی دهند که برای انجام مستحبات دینی و کار های غیر ضروری در روند خدمت به مردم خلل و کوتاهی صورت بگیرد.

وی بیان داشت: با توجه به مشکلات مختلف کشور در حوزه های مختلف اقتصادی ، معیشت ، اشتغال و تحریم  خدمت به مردم باید در صدر تمامی برنامه های مسئولان باشد.

 

امام جمعه بوئین زهرا   با خطاب قراردان  مسئولان که خدمت به مردم بالاترین تقوا است  گفت: مسئولان و مدیران نباید به بهانه های  غیر ضرور و مستحبات امور خدمت به مردم را متوقف کنند.



 

حجت اسلام زرینه یادآور شد:  ما در شرایط فعلی کشور در داخل نیاز به وحدت و همدلی و هم افزایی تمامی قوا  ومسئولان در تمامی سطوح داریم چرا که اثار اختلافات در جامعه زیانبارتر از توطئه های دشمنان است.

امام جمعه بوئین زهرا با اعلام اینکه امروز دشمن با تمام توان و قدرت برای ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی هجوم آورده است بیان داشت: باید با وحدت و انسجام تمام توان و ظرفیت خود را در جهت خدمت به مردم متمرکز کنیم  و از هر گونه حاشیه سازی پرهیز کنیم .

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۳/۲۴
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی