باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین بر رفع مشکل تعاونی مسکن مطبوعات استان تاکید کرد

اعضای هیئت مدیره تعاونی مسکن خبرنگاران استان قزوین در ادامه پیگری برای رفع مشکل اعضای تعاونی با اکبر اسکندری نژاد مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین دیدار و گفتگو کردند.




در این جلسه اکبر اسکندری نژاد مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین با تاکید بر اینکه باید در گذشته از ظرفیت ها برای حل مشکل تعاونی مسکن مطبوعات به درستی استفاده می شد اظهار کرد: از زمانی که بنده  به عنوان خدمتگزار در مجموعه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین حضور پیدا کرده ام یکی از دغه دغه های همیشگی من  رفع مشکل اعضای تعاونی مسکن مطبوعات استان بوده است.

وی افزود : در جلسات مختلف مشکل و دغه دغه اعضای تعاونی مسکن مطبوعات استان مطرح و مورد بررسی قرار گرفته است .

وی ادامه داد: راهکار های مختلفی برای برون رفت تعاونی مسکن مطبوعات از وضعیت فعلی پیشنهاد شده است ؛ اما با توجه به شرایط سخت درآمدی  و مالی اعضای تعاونی مسکن مطبوعات استان  و افزایش هزینه های ساخت و ساز امکان ادامه پروژه ساخت برای اعضاء وجود ندارد  لذا اعضای تعاونی و هیئت مدیره تصمیم به تهاتر و فروش زمین خریداری شده را که قبلا از شهرداری خریداری شده است  را دارند .

اسکندری نژاد با تاکید بر اینکه مدیریت  اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین خود را نسبت به رفع مشکل و دغه دغه اعضاء تعاونی پیگیر و متعهد می داند خاطرنشان کرد :  با توجه به پیگیری و درخواست اعضای هیئت مدیره  بنده نیز با اولویت و جدیت بیشتر موضوع فروش و یا تهاترزمین تعاونی را با دکتر صفری شهردار محترم که همواره نگاه حمایتی به اهالی رسانه را دارد در میان خواهم گذاشت تا انشااله با همفکری و استفاده از ظرفیت شهرداری راهکار مناسبی برای برون رفت تعاونی مسکن مطبوعات استان از وضعیت فعلی پیدا کنیم.

مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین تاکید کرد : انشااله تلاش می کنیم با شهردار قزوین در مدت کوتاهی  به جمع بندی مناسبی برسیم  تا اعضای تعاونی مطبوعات هر چه سریعتر از وضعیت سخت و بلاتکلیف فعلی خارج شوند.

دراین دیدار علی علیمحمدی رئیس هیئت مدیره شرکت تعاونی مسکن مطبوعات استان قزوین به ارایه گزارشی از اهداف و روند تشکیل تعاونی پرداخت و اظهار کرد : متاسفانه با گذشت 10 سال از تشکیل تعاونی مسکن مطبوعات استان قزوین هدف اصلی تشکیل تعاونی برای خانه دار کردن اهالی رسانه استان محقق نشده است.



وی ادامه داد: امروز نه تنها اعضای تعاونی به آرزوی  خود برای خانه دار شدن دست پیدا نکرده اند بلکه به دلائل مختلف سرمایه و پس اندازی که با هزاران مشکل تهیه و در تعاونی سرمایه گذاری کرده اند در وضعیت بلاتکلیف قرارگرفته است.

علیمحمدی با یادآوری یاس و ناامیدی اعضای تعاونی  مسکن مطبوعات استان قزوین  برای ادامه پروژه ساخت مسکن خاطرنشان کرد : در حال حاضر تنها دغه دغه ی و درخواست اعضای تعاونی فروش زمین و یا تهاتر آن با شهرداری قزوین می باشد.

 ریس هیئت مدیره شرکت تعاونی مسکن مطبوعات استان قزوین با اشاره به جلسه اعضای هیئت مدیره با دکتر صفری شهردار قزوین گفت: انصافا شهردار قزوین نگاه و رویکرد مثبتی جهت  رفع مشکل تعاونی داشت و دستور صریح و خوبی را برای بررسی و اتخاذ راهکار مناسب صادر کرد که همین امر امید اعضای تعاونی  را برای رفع مشکل بیشتر کرده است.

وی افزود : از اقای اسکندری نژاد مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان که کاملا به وضعیت و شرایط سخت اهالی مطبوعات اشراف و آشنایی دارد و دغه دغه رفع مشکل اعضای تعاونی را دارد درخواست داریم که با استفاده از ظرفیت های حقیقی و حقوقی خود  و رایزنی با شهردار قزوین روند حل مشکل تعاونی را سرعت بیشتری ببخشید.  

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۴/۱۴
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی