باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

همزمان با  گرامیداشت روز دهیار صورت گرفت:

 نشست  دهیاران بخش مرکزی شهرستان بوئین زهرا با  باباصالح نماینده مردم  شهرستانهای بوئین زهراوآوج در مجلس شورای اسلامی



به گزارش ولی اله حسین زاده  خبرنگار ما همزمان با گرامیداشت روز دهیار نشست  دهیاران بخش مرکزی شهرستان بوئین زهرا با حضور روح اله  باباصالح نماینده مردم  شهرستانهای بوئین زهراوآوج در مجلس شورای اسلامی، مهندس امیر نادری بخشدار مرکزی شهرستان بوئین زهرا ، و تعدادی از مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان بوئین زهرا در سالن جلسات بخشداری مرکزی برگزار شد.

در این جلسه مهندس امیر نادری بخشدار مرکزی شهرستان بوئین زهرا ضمن خیر مقدم و تبریک روز دهیار اظهارکرد : دهیاران در واقع مدیران اجرایی و به نوعی شهرداران روستا ها محسوب می گردند.



 وی ادامه داد:  نقش دهیاران در عمران و آبادی روستا ها بسیار مهم و تاثیر گذار بوده است.

بخشدار مرکزی شهرستان بوئین زهرا افزود : دهیاران به نوعی نماینده دولت و حاکمیت در روستا ها و حلقه ی ارتباطی مردم و مسئولان نیز هستند.




نادری افزود:  دهیاران علی رغم اینکه از امتیازات و حقوق حداقلی برخودار هستند اما با توجه به اینکه از بطن مردم برخاسته اند و خود ساکن روستا هستند   با تمام وجود مشکلات مردم را درک و لمس می کنند و لحظه ای از خدمت رسانی به مردم غافل نمی شوند.



این مقام مسئول سپس دهیاران بخش مرکزی شهرستان بوئین زهرا را نیرو های موفق ، پیگیر و پر تلاش ذکر کرد و گفت : انصافا پس از تشکیل و استقرار دهیاران در روستا های بخش مرکزی شرایط و روند خدمت رسانی به روستا ها سرعت و شتاب بسیاری خوبی  پیدا کرده است.

 در این جلسه همچنین روح اله  باباصالح نماینده مردم  شهرستانهای بوئین زهراوآوج در مجلس شورای اسلامی به ارایه گزارشی از عملکرد و فعالیت های خود در زمینه رفع مشکلات روستا های شهرستان های بوئین زهرا وآوج پرداخت و از تلاش و فعالیت مهندس امیر نادر ی بخشدار و دهیاران بخش مرکزی شهرستان بوئین زهرا در رفع مشکلات مردم تقدیر کرد.



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۴/۱۷
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی