باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
بخشداران استان قزوین تغییر می کنند

مدیرکل دفتر سیاسی و انتخابات استانداری قزوین گفت: پس از ارزیابی عملکرد انجام شده، تغییر و جابجایی برخی از بخشداران استان در دستور کار قرار دارد و بزودی شاهد این تغییرات خواهیم بود.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری قزوین اعلام کرد: براساس نتایج حاصله از طرح ارزیابی عملکرد بخشداران، تغییر یا جابجایی برخی از آنها در دستور کار قرار دارد.

فضلی در همایش فرمانداران و بخشداران استان با تأکید بر لزوم تعامل و گفتگو بین مردم و مسئولین و تقویت جامعه مدنی گفت: با تدوین و ارسال آئین نامه اجرایی تشکیل اتاق های فکر، از فرمانداران و بخشداران درخواست می کنیم در این زمینه جدی باشند.

وی افزود: با توجه به نتایج ارزیابی عملکرد بخشداران در سال ۱۳۹۶ توسط دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری که بر اساس شاخص های سیاسی، اجتماعی، عمرانی، ویژگی های فردی و مدیریتی صورت گرفته و بر مبنای آن، عملکرد بخشداران در ۵ گروه عالی، خوب، متوسط، ضعیف و خیلی ضعیف دسته بندی شده بر اساس نتایج حاصله، هیچ یک از بخشداران در گروه های عالی و خیلی ضعیف قرار نگرفته اند.

مدیرکل دفتر سیاسی و انتخابات استانداری تصریح کرد:طرح ارزیابی عملکرد فرمانداران بزودی آغاز می شود ونتایج این ارزیابی، مبنای تغییرات و جابجایی های آتی خواهد بود.

وی با اشاره به انجام امور جاری دربخشداریها وفرمانداریها یادآورشد: فرمانداران و بخشداران می بایست علاوه بر امور روزمره، در حوزه برنامه ریزی و سیاستگذاری، تلاش خود را در عرصه مدیریتی در حوزه سرمایه های اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و یا نمادین بکار گرفته و بر این اساس در هرسال یک سیاست و برنامه شاخص را به عنوان هدف خود در فرمانداری و یا بخشداری تعیین و اجرا کنند.


روابط عمومی استانداری قزوین،


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۵/۱۵
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی