باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

از سوی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان بوئین زهرا :

خبرنگاران شهرستان بوئین زهرا تجلیل شدند



به گزارش خبرنگار ما همزمان با 17 مرداد سالروز شهادت محمود صارمی و روز خبرنگار با حضور محمد حسن قهرمانی مدیر آموزش و پرورش شهرستان بوئین هرا ، علیمحمدی معاون پرورشی و مدیرروابط عمومی از خبرنگاران فعال شهرستان بوئین زهرا تجلیل به عمل آمد.

در این نشست محمد حسن قهرمانی مدیر آموزش و پرورش شهرستان بوئین زهرا ضمن گرامیداشت نام و یاد شهید محمود صارمی و تبریک روز خبرنگار اظهار کرد : خبرنگاران به عنوان فرهیختگان جامعه نقش آگاهی بخشی و اطلاع رسانی که در دنیای امروز از اهمیت و حساسیت بیشتری برخودار شده بر عهده دارند.




وی ادامه داد: خبرنگاران  با توجه به رسالت و مسئولیت خطیری که بر عهده دارند به عنوان یک منبع و مرجع مسائل مختلف در بین افکار عمومی شناخته می شوند لذا خبرنگاران نقش بی بدیلی را در شکل گیری و هدایت افکار عمومی جامعه با استفاده از رسانه ها عهده هستند .

قهرمانی افزود :  نگاه خبرنگاران در جمعه اسلامی به مسائل نگاه انسان محورانه و در جهت اعتلای ارزش ها و اخلاقیات است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بوئین زهرا خاطرنشان کرد : در واقع خبرنگاران تصویر گران بی تصویری هستند که همواره بدون آنکه دیده شوند و مسائل و مشکلاتشان مورد توجه قرار بگیرد تمامی موضوعات و مشکلات مردم را به تصویر می کشند.

این مقام مسئول با بیان اینکه حرفه ی خبرنگاری یک حرفه ی کاملا فرهنگی است گفت : از خبرنگاران که دغه دغه توسعه  کشور را در تمامی عرصه دارند انتظار و درخواست این است  که مسائل و فعالیت های حوزه آموزش و پرورش را بیشتر مورد توجه قراردهند..

وی بیان داشت : اگر در کشور آموش و پرورش توسعه یافته داشته باشیم قطعا در تمامی بخش ها نیز شاهد رشد و شکوفایی و بالندگی بیشتر خواهیم بود.

قهرمانی در ادامه موفقیت و عملکرد آموزش و پرورش شهرستان بوین زهرا را در تمامی زمینه ها موفق و در بسیاری از حوزه ها برای اولین بار ذکر نمود و تاکید کرد : بدون تردید ارایه و بیان این گزارشات و عملکرد ها علاوه بر اینکه انگیزه همکاران بنده را برای تلاش ، بیشتر می کند موجب ایجاد امید و نشاط در مردم و بیان خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی و دوت خدمتگزار می گردد.



در پایان این نشست صمیمی با اهداء لوح تقدیر و هدایا از آقای رضا قهرمانی ، ولی اله حسین زاده و مهدی حسین زاده به عنوان خبرنگاران شهرستان تجلیل و تقدیر گردید.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۵/۱۹
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی