باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر


رئیس کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی گفت : در حال حاضر لایحه قانون ارزش افزوده در مجلس شورای اسلامی  مطرح است و فکر می کنم  امسال این موضووع حل و فصل شود چرا که درلایحه جدید برای شهرداری ها کوچک پیش بینی و تدابیری مناسبی اتخاذ شده است.

 

داود محمدی رئیس کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی در کنفرانس مطبوعاتی با خبرنگاران استان قزوین در پاسخ به سئوال  ولی اله حسین زاده خبرنگار ما  در خصوص مشکلات اعتباری شهرداری های کوچک و متوسط استان قزوین با  اجرای  آئین‌نامه اجرایی تبصره (2) ماده (39) قانون مالیات بر ارزش افزوده در زمینه واریز وجوه   به حساب شهرداری ها  بر اساس شاخص جمعیت و لزوم اصلاح این قانون گفت : درست است بخش زیادی از شهرداری های استان و حتی کشور با توجه به مبنای واریز وجوه ارزش افزود ه بر اساس سرانه جمعیت دچار مشکل شده اند.

وی ادامه داد: با توجه واریز وجوه ارزش افزوده بر مبنای جمعییت به شهرداری ها شهردار ی های کوچک نمی توانند رتق و فتق امور خود را انجام دهند.





محمدی افزود : در حال حاضر لایحه قانون ارزش افزوده در مجلس شورای اسلامی  مطرح است و فکر می کنم  امسال این موضووع حل و فصل شود چرا که درلایحه جدید برای شهرداری ها کوچک پیش بینی و تدابیری مناسبی اتخاذ شده است.

نماینده مردم شهرستان های قزوین ، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد : اگر مباحث اقتصادی با توجه به شرایط کشور در اولویت برنامه های مجلس قرار نمی گرفت لایحه اصلاح قانون ارزش افزوده که قراربود در اردیبهشت مطرح شود تاکنون به تصویب رسیده بود.

رئیس کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی  تاکید کرد : اگر شهرداران استان در زمینه لایحه ارزش افزوده و رفع مشکلات شهرداری های کوچک پیشنهادات کارشناسی دارند به بنده انتقال دهند تا در لایحه جدید مورد توجه قرار بگیرد.



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۵/۲۸
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی