باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

 

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان بوئین زهرا:

تمامی دارندگان "انبار" موظف می‌باشند موجودی کالاهای خود را اعلام نمایند.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان بوئین زهرا  گفت : تمامی دارندگان "انبار" موظف می‌باشند تا بصورت ماهیانه، موجودی کالاهای خود را به اداره صنعت معدن و تجارت اعلام و رسید دریافت نمایند.

قموشی رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان بوئین زهرا در جلسه ستاد مبارزه با احتکار این شهرستان ضمن تاکید بر "الزام قانونیِ" اعلام موجودی کالای مشمول طرح از سوی صاحبان انبار و فروشندگان عمده، خواستار ثبت انبارها در سامانه جامع انبارها شد.‌

قموشی افزود: مطابق ماده ۶۰ قانون نظام صنفی و آیین نامه اجرایی آن، تمامی دارندگان انبار موظف می باشند تا بصورت ماهیانه، موجودی کالاهای خود را به اداره صمت اعلام و رسید دریافت نمایند.

دبیر ستاد مبارزه با احتکار شهرستان بوئین زهرا با اعلام خبر تشکیل ستاد مبارزه با احتکار به دستور فرماندار محترم شهرستان بوئین زهرا افزود،  ستادهای تنظیم بازار و مبارزه با احتکار شهرستان از "ذخیره سازی کالاهای اساسی و پرمصرف" استقبال می کنند و به متصدیان و فعالان اقتصادی اطمینان خاطر داد هدف این ستاد صرفا مقابله و مبارزه با کسانی است که کالاهای ضروری مردم را با "هدف تضرر به مردم و با هدف گرانفروشی بصورت مخفیانه" در انبارهای غیر مجاز احتکار می کنند؛ لذا‌ این موضوع ارتباطی با ذخیره سازی واحدها و انبارهای مجاز ندارد.

وی هدف از ثبت انبار و اعلام موجودی کالاها را از این جهت مهم دانست که مسیولین با رصد وضعیت کالاهای موجود هر استان می توانند در جهت تامین کمبودهای مردم گام بردارند.

دبیر ستاد تنظیم بازار، با قدردانی از ریاست و اعضای ستاد مبارزه با احتکار شهرستان، خاطرنشان کرد: تعامل و همکاری تمامی مجموعه های شهرستان در حد توان، مانع ایجاد هرگونه ناامنی اقتصادی در فضای امن موجود خواهند شد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۵/۲۸
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی