باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
۹ طرح عمرانی و خدماتی در شهرستان بوئین زهرا افتتاح شد

 همزمان با سومین روز از هفته دولت ۹ طرح عمرانی و خدماتی در شهرستان بویین زهرا افتتاح شد.

در سومین روز از هفته دولت در مراسمی با حضور عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین، علی رحمانی فرماندار بوئین زهرا و مسئولان محلی بهره برداری از ۹ طرح عمرانی، خدماتی و صنعتی در شهرستان بویین زهرا آغاز شد.

بوستان مهر در شهر بوئین زهرا به مساحت سه هزار مترمربع با ۱۵ میلیارد ریال اعتبار و طرح زیرسازی و آسفالت معابر روستای آراسنج سفلی با سه هزار متر مربع مساحت و ۲ میلیارد ریال اعتبار از طرح های افتتاح شده در این شهرستان است.

همچنین جایگاه سوخت دو منظوره بنزین وگاز درشهر سگزآباد با سرمایه گذاری ۱۵ میلیارد ریالی بخش خصوصی و ۱۲ نفر اشتغالزایی توسط استاندار قزوین افتتاح شد.

باحضور استاندار قزوین ۲ شرکت تولیدی در زمینه محصولات برقی و قارچ خوراکی در شهرک صنعتی دانسفهان با ۱۴۰ میلیارد ریال اعتبار و ۶۰ نفر اشتغال زایی، احداث جاده دانسفهان تا رحیم آباد از کیلومتر ۲۶ تا ۳۲ با ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار، واگذاری ۱۷ واحد مسکونی مددجویان بهزیستی در شهر شال با پنج میلیارد و ۹۵۰ میلیون ریال اعتبار، ساختمان اداری بخشداری ارداق با ۱۰ میلیارد ریال اعتبار و پروژه آبیاری بارانی در روستای رحمت آباد با ۱۸ میلیارد ریال افتتاح شد.

زاهدی استاندار قزوین در این مراسم گفت: در شرایطی که دولت با محدودیت های اعتباری روبروست باید مشارکت بخش خصوصی را جدی بگیریم و زمینه تسریع در اجرای پروژه ها را فراهم کنیم.

وی اظهارداشت: هفته دولت بهترین فرصت برای بیان خدمات مسئولان است تا مردم در جریان کارهای انجام شده قرار گیرند.

استاندار قزوین درسفر یک روزه به شهرستان بویین زهرا با حضور در مزار شهدای این شهر نسبت به گلگون کفنان انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی ادای احترام کرد.

مهر

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۶/۰۴
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی