باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر



قهرمانی مدیرآموزش وپرورش شهرستان بوئین زهرا:                                                                      هدف اصلی پروژه مهر خلق مدرسه ای شاداب و مهری بانشاط و ماندگار برای دانش آموزان در آغاز سال تحصیلی  است .

                                                                                                                                                                                                                                                                     

                                        محمد حسن قهرمانی در گفت و گو  با خبرنگار ما اظهار کرد:‍ پروژه مهر_97 یکی از مهمترین برنامه‌های سالانه آموزش و پرورش شهرستان بویین زهرا   است که می‌تواند نقش مهمی در ایجاد عدالت آموزشی داشته باشد.

وی کیفیت‌بخشی، ارتقای عدالت آموزشی و تلاش در جهت تامین تجهیزات مورد نیاز مدارس را از مهمترین مزیت‌های اجرای این طرح ملی عنوان کرد.

مدیر آموزش و پرورش  شهرستان بوئین زهرا ایجاد فضایی بانشاط در مدارس شهرستان بویین زهرا   برای سال تحصیلی جدید را منوط به اجرای برنامه های  پروژه مهر دانست.

قهرمانی از  پروژه مهر - 97 به عنوان نمادی از همبستگی، تحول، مدیریت کارآمد و هدفمند در نظام تعلیم و تربیت و گامی در راستای سازماندهی و ساماندهی بهتر امور آموزشی در فرآیند تعلیم و تربیت کشور یاد کرد.

وی تصریح کرد: عملیات اجرایی پروژه_مهر به منظور ایجاد هماهنگی ها و تصمیم سازی های درست و بهینه برای بازگشایی مدارس و ایجاد شور و نشاط بین دانش آموزان از نیمه خرداد ماه 97 در شهرستان بویین زهرا  آغاز شده است تا بستر مناسب برای سال تحصیلی آینده در مدارس این شهرستان فراهم آید.

مدیر آموزش و پرورش  شهرستان بوئین زهرا اضافه کرد:  پروژه_مهر با پنج هدف که شامل بهینه سازی عملکرد نیروی انسانی، ارتقاء کمی و کیفی فعالیت های آموزشی ،احصاء دقیق موانع و آسیب های موجود در حوزه های گوناگون، اجرای برنامه های از قبل پیش بینی شده در فرآیند آموزشی و تربیتی و استفاده بهینه از فرصت ها، در شهرستان بویین زهرا اجرایی شده است.

این مقام مسئول گفت : با بیان اینکه برنامه ریزی برای یک سال تحصیلی موفق، کارآمد، هدفمند در عرصه آموزشی و تربیتی در قالب پروژه_مهر دیده می شود، ادامه داد: برنامه های مدون در این طرح در قالب پنج کمیته تخصصی عملیاتی می شود.

قهرمانی این کمیته ها را شامل کمیته تعمیر و تجهیز، سازماندهی، نظارت و ارزیابی، توجیه، تبلیغ و اطلاع رسانی و تایید صلاحیت ذکر کرد.

وی گفت:  پروژه_مهر یک فرآیند بهم پیوسته و زنجیرواری از مجموعه اقدامات مختلف اداری، مالی، آموزشی، فرهنگی و خدماتی در استان است که هرگونه سهل انگاری و کوتاهی در اجرای آن، موجب بروز چالش های اساسی در عرصه تعلیم و تربیت خواهد شد.

مدیر آموزش و پرورش  شهرستان بوئین زهرا اظهار داشت : پروژه_مهر  فرآیندی است که هر ساله با ابلاغ دستورالعمل ویژه از سوی وزارت آموزش و پرورش و با هدف برنامه محوری فعالیت ها و فراهم نمودن زمینه های مناسب و تمهید ساز و کار لازم برای ارتقای کمی و کیفی فعالیت های آموزش و پرورش در آستانه بازگشایی مدارس و توفیق هر چه بیشتر در امر تعلیم و تربیت در سطح ملی اجرا می شود.

وی با اشاره به اینکه پروژه_مهر فقط به بهسازی مدارس و شاداب سازی اختصاص ندارد، افزود: برای اجرای شاخص های این طرح از نظر کیفی نیاز به همدلی، همراهی، پشتکار و همکاری همه همکاران شهرستان بویین زهرا   در قالب کار تیمی می باشد.

قهرمانی اتخاذ تصمیم های اثر بخش در هر کمیته ، توانمند سازی نیروی انسانی،نظارت کامل بر روند ثبت نام ،آماده سازی فضای آموزشی و تجهیزات مورد نیاز، توسعه متوازن شاخه ای و رشته ای، اجرای مطلوب هدایت تحصیلی و صدور به موقع ابلاغ ها برای نیروی انسانی را از دیگر بخش های مهم این طرح ذکر کرد.

وی تصریح کرد: در ‍ پروژه_مهر_97 می توان بار دیگر با دقت، تعهد، همدلی و وحدت در کنار ابتکار و خلاقیت به رتبه برتر استانی  دست یافت به همین منظور ستاد پروژه مهر 97 در شهرستان بویین زهرا   تشکیل و فعالیت کاری خود را آغاز کردند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۶/۰۶
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی