باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

اراضی بستر رودخانه خررود در بوئین زهرا پاکسازی شد

دوشنبه, ۱۹ شهریور ۱۳۹۷، ۰۷:۱۰ ب.ظ

اراضی بستر رودخانه خررود در بوئین زهرا پاکسازی شد

معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای قزوین گفت: سه هزار و 500 متر مربع از اراضی حاشیه رودخانه خررود با صدور حکم قضایی رفع تصرف و یک هزار متر مربع از بستر آن نیز پاکسازی شد.
یدالله ملکی با اشاره به اجرای قانون آزاد سازی بستر این رودخانه، تاکید کرد: در راستای مبارزه با زمین خواری، رفع تصرفات غیر قانونی، اعمال توزیع عادلانه آب و رفع تجاوز از تاسیسات آب کشور، پس از اخذ احکام قضایی و با همکاری نیروهای انتظامی منطقه اراضی حاشیه رودخانه خررود رفع تصرف و از دپو زباله و ضایعات ساختمانی نیز پاکسازی شد.
وی با تاکید بر ضرورت بیان مفاد قانونی حریم و بستر رودخانه‌ ها به مردم، اتخاذ تمهیدات لازم برای آزادسازی حریم رودخانه‌ها و مجاری آبی محدوده روستاها، جلوگیری از تخلیه نخاله‌های ساختمانی و داخل رودخانه ‌ها و نیز مجاری آبی را لازم و ضروری دانست و یادآور شد: رعایت حریم و بستر رودخانه‌ ها و مجاری آبی استان، خسارت های ناشی از سیل را کاهش داده و ضرورتی حیاتی برای حاشیه نشینان این نوع مکان ها است.
ایرنا
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۶/۱۹
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی