باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

مهندس فرخزاد معاونت امور هماهنگی عمرانی استانداراز روند اجرای  پروژه ها ی عمرانی شهرداری اقبالیه بازدید کرد




به گزارش خبرنگار ما   مهندس علی فرخزاد معاونت امور هماهنگی عمرانی استانداراز  ، مهندس زاهد پور مدیر کل دفتر امور شهری ، مهندس رضا طاهری مدیر عامل  سازمان همیاری های شهرداری های استان قزوین از روند اجرای پروژه های عمرانی شهرداری اقبالیه از نزدیک بازدید کردند.

مهندس علی فرخ زاد معاون هماهنگی عمرانی استاندار قزوین در جریان بازدید از پروژه های عمرانی شهرداری اقبالیه در گفتگو با ولی اله حسین زاده خبرنگار ما با اشاره به وضعیت نامطلوب اجرای پروژه های عمرانی در بخش زیادی از شهرداریها اظهار کرد: خوشبختانه روند اجرای پروژه های عمرانی شهرداری  اقبالیه نسبت به بسیاری از شهرداری ها مطلوب و خوب است.

وی با یاداوری اینکه پروژه های عمرانی شهرداری اقبالیه متنوع و در تمامی بخش ها  است ؛  افزود: پروژه های عمرانی شهرداری اقبالیه دارای جامعیت است

فرخ زاد پروژه های کمربندی شمالی و جنوبی شهر اقبالیه را مورد اشاره قرار داد و خاطرنشان کرد: اجرای این پروژه ها از آرزو های دیرینه مردم برای هدایت  تردد ماشین آلات سنگین   به بیرون شهر بود  که در حال اجراء است .




معاون هماهنگی عمرانی استاندار قزوین تصریح ساخت: اجرای پروژه بوستان بانوان نیز یکی از پروژه های شاخص و مهم شهرداری اقبالیه است که با سرعت مناسب در حال احداث است که با تکمیل آن بانوان اقبالیه به عنوان نیمی از جامعه می توانند از امکانات و فضای بوستان استفاده کنند.

این مقام مسئول افزود: با تکمیل فازهای پایانی سامان دهی خیابان امام رضا(ع)  ، بوستان سنگی ، میدان خروجی از سمت محور تاکستان ، پروژه باغ عمران ، زمین چمن فوتبال و... چهره و سیمای شهر اقبالیه متحول می شود.

وی افزود: توجه شهرداری اقبالیه به مناطق محروم و کمتر توسعه یافته از جمله منطقه اکبر آباد اقدام بسیار ارزشمند و قابل تقدیر است چرا که با احیاء بافت های فرسوده  سطح زندگی مردم در این مناطق ارتقاء پیدا می کند و بستر مهاجرت و حاشیه ی نشین در شهرها که منشا ء بسیاری از مشکلات است از بین می رود.



فرخ زاد بیان داشت : اقدامات و فعالیت های شهرداری اقبالیه به خصوص در مناطق محروم به نوعی ضربه گیر مشکلات حاشیه ی نشینی در شهر قزوین است

معاون عمرانی استاندار قزوین در خصوص حمایت و کمک های مدیریت استان  به شهرداری اقبالیه جهت سرعت گرفتن اجرای پروژه های عمرانی گفت:قطعا باید با توجه به حجم گسترده اجرای پروژه های زیربنایی  از جمله در حوزه حمل ونقل ، کمک های مناسب و ویژه ای به شهرداری اقبالیه  با  تخصیص قیر یارانه ای وهمکاری در  خصوص  مجوز برداشت از معادن شن و ماسه برای اجرای زیر سازی و ... صورت بگیرد .

این مقام مسئول با اشاره به روند بررسی طرح تفصیلی شهر اقبالیه تاکید کرد: در تصویب طرح تفصیلی نیز می توان به شهرداری اقبالیه کمک و مساعدت کرد.



وی در خصوص افق و آینده پیش روی شهر اقبالیه عنوان داشت :شهر اقبالیه ظرفیت و پتانسیل های خوبی را برای توسعه   دارد به همین دلیل اشتیاق و انگیزه های بالای برای سرمایه گذاری و حتی سکونت در اقبالیه نسبت به بسیاری دیگر از شهرهای استان وجود دارد ؛ لذا روند اجرای پروژه های عمرانی و خدماتی شهر و همچنین با توجه به سرمایه گذاری های   انجام شده؛ افق و آینده ی روشن را پیش روی شهروندان اقبالیه   قرار داده است.


وی افزود: در حال حاضر هیچ کدام از شهردارهای  استان پروژه های به گستردگی پروژه های  عمرانی شهرداری اقبالیه  ندارند که بنده به طور ویژه از  شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر اقبالیه تقدیر و تشکر می کنم

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۶/۲۱
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی