باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
مسئولان مدیون شهدا و مردمند و باید به آنها خدمت کنند

مشاور سابق پارلمانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: هر چه داریم از مردم و خانواده شهداست و همه باید در خدمت صادقانه به آنها تلاش کنیم.

 حجت الاسلام شیخ قدرت علیخانی در مراسم یادواره شهدای روستای خیارج که با حضور محمد باقر نوبخت معاون رئیس جمهور برگزار شد، اظهار کرد: حضور مسئولان عالیرتبه کشور در یادواره شهدا بیانگر جایگاه شهداست و همه خود را مدیون شهدا می دانند.

وی افزود: شخصیت های بزرگی از ریاست سابق مجمع تشخیص مصلحت نظام و نوه امام در جمع روستائیان این منطقه حضور داشته اند و امروز هم میزبان معاون رئیس جمهور هستیم.

حجت الاسلام علیخانی بیان کرد: منطقه دانسفهان پروژه های عمرانی زیادی را در دولت در خود دیده است و بیشترین خدمات در این روستا صورت گرفته است.

نماینده سابق مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی گفت: از حمایتهای سازمان برنامه و بودجه در تامین اعتبار مورد نیاز مناطق روستایی سپاسگزاریم و امیدواریم این حمایت تداوم یابد.

وی یادآور شد: در خیارج سالن ورزشی نیمه تمام داریم به مردم  ۲۰ سالن وعده دادیم سه سالن در دست ساخت است اما بقیه مانده از آقای نوبخت انتظار  داریم کمک کنند تا این پروژه ها تکمیل شود.

حجت الاسلام علیخانی از تلاش رئیس سازمان برنامه و بودجه و ورزش تشکر کرد و گفت: این مناطق محروم هستند و با اختصاص چند میلیارد تومان می توانیم بخشی از مشکلات مردم را حل کنیم.

وی اظهار کرد: روستاهای الموت، طارم و بوئین زهرا نیازمند حمایت دولت برای مشکلات خود است.

مشاور سابق پارلمانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در پایان بیان کرد: به وضعیت مدارس و جاده ها وابرسانی روستاها کمک کنید دولت و نظام هر چه دارند از خانواده شهدا دارند و باید قدردان آنها باشند و برای خدمت رسانی کمر همت ببندند.

مهر

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۷/۱۳
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی