باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
انسجام و همدلی خبرنگاران موجب موفقیت در کارها می شود

استاندار قزوین گفت: انسجام و همدلی خبرنگاران و حرکت در مسیر ارتقاء دانش تخصصی فعالان رسانه موجب موفقیت بیشتر در کارها می شود.

جلسه تجلیل از پیش کسوتان انجمن صنفی روزنامه نگاران استان قزوین با حضور زاهدی استاندار، داود محمدی، بهمن طاهرخانی و سیده حمیده زرآبادی نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، حجت الاسلام قابل رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، درافشانی مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین، اعضا شورای شهرو جمعی از خبرنگاران در سالن جهاد کشاورزی قزوین برگزار شد.

در این مراسم عبدالمحمدزاهدی استاندار قزوین گفت: رسالت خبرنگار سنگین است و شاید حق آنها نیز در مقابل خدمت ارزشمندی که دارند داده نمی شود اما قدردان جایگاه شما هستیم.

زاهدی بیان کرد: با هم بودن شما خبرنگاران مهم است و اگر در کنار هم باشید به نتایج بهتری خواهید رسید.

وی اضافه کرد: ما هم پیگیر مسائل روزنامه نگاران هستیم و برای حل مشکلات بیمه و مسکن باید با کمک نهادهای ذیربط اقدام کنیم که آماده همکاری هستیم.

استاندار قزوین تصریح کرد: دادن مجوز به روزنامه و نشریات موازی اشکال قانونی دارد و نیازمند رسیدگی است.

وی اظهارداشت: ماهم تمایل داریم مردم در جریان قرار گیرند و اگر مشکلات معیشتی شما رسیدگی شود بهتر می توانید در اطلاع رسانی مشارکت کنید.

زاهدی پاسخگویی مدیران را ضروری دانست و یادآورشد: مدیران لازم است خود را در مقابل مردم و رسانه ها پاسخگو باشند اما روابط عمومی ها باید پیگیری کنند تا این دغدغه نیز برطرف شود.

در این مراسم از تعدادی از پیش کسوتان، کیوسک داران، موزعین و فعالان رسانه استان تجلیل شد.

مهر

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۷/۲۷
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی