باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
حل مشکلات خبرنگاران را در اولویت برنامه ها قرار می دهیم

 نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی گفت: با همکاری نمایندگان و استاندار و نهادهای ذیربط برای حل مشکلات خبرنگاران اقدام می کنیم.

جلسه تجلیل از پیش کسوتان انجمن صنفی روزنامه نگاران استان قزوین روز پنجشنبه با حضور عبدالمحمد زاهدی استاندار، داود محمدی، بهمن طاهرخانی و سیده حمیده زرآبادی نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، حجت الاسلام قابل رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، محمد درافشانی مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین، اعضا شورای شهر و جمعی از خبرنگاران در سالن جهاد کشاورزی قزوین برگزار شد.

سیده حمیده زرآبادی در این مراسم گفت: جایگاه خبرنگاران والاست و همه باید آن را حفظ کنیم.

نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: معیشت و مسائل رفاهی از دغدغه های مهم خبرنگاران است و همه وظیفه داریم برای حل آنها همت کنیم.

وی اضافه کرد: رسالت شما در عصر حاضر که دشمن جنگ رسانه ای راه انداخته بسیار سنگین است و با هوشیاری لازم است در آگاه سازی همت کنید.

زرآبادی اظهارداشت: شاید تامین اعتبار برای حل برخی مشکلات زمان بر باشد اما می توانیم برای کمک به امور رفاهی از برخی امکانات موجود در استان و یا استانهای دیگر که در اختیار نهادهای مختلف است برای شما خبرنگاران استفاده کنیم.

نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد:استفاده از زائرسراها، مهمانسراها و مراکز اقامتی شهرهای زیارتی و سیاحتی باید به سهولت در اختیار خبرنگاران قرار گیرد و به عنوان یک اهرم تشویقی برای این گروه فعال استفاده شود.

زرآبادی و داود محمدی نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی برای همکاری در حل مشکلات مسکن و بیمه خبرنگاران اعلام آمادگی کردند.

مهر

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۷/۲۷
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی