باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

بابایی صالح با توجه به شایعه معرفی  شریعتمداری به عنوان گزینه  وزارت تعاون  کار و رفاه اجتماعی: 

آقای رئیس جمهور آزموده را آزمودن خطا است.




عضو هیات رئیسه کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: آقای شریعتمداری عملکرد غیر قابل دفاع و ضعیفی  در وزارت صنعت، معدن و تجارت داشته است و به نفع ریس جمهور ، کشور و مردم نیست که مجدد در وزارخانه ای دیگر به کار گرفته شود..

تحقق شعار سال 97 در گروی همکاری مثلث بخش خصوصی، دولت و مجلس/رفع معضلات اجتماعی با حمایت از کالای ایرانی عضو هیات رئیسه کمیسیون اجتماعی مجلس، تحقق شعار سال 97 را منوط به همکاری صاحبان بنگاه‌های اقتصادی، مجلس شورای اسلامی و دولت دانست. http://cdn.icana.ir/d/019/201607105323005263.jpg http://cdn.icana.ir/d/019/201607105323005263.jpg تحقق,شعار,سال,97,در,گروی,همکاری,مثلث,بخش,خصوصی،,دولت,و,مجلس/رفع,معضلات,اجتماعی,با,حمایت,از,کالای,ایرانی Icana Icana http://static.icana.ir/Fa/IMG/Logo.ico

روح اله بابایی صالح در گفتگویی اختصاصی با ولی اله حسین زاده خبرنگار ما با               تاکید بر لزوم ترمیم کابینه دولت دوازدهم و تعیین تکلیف سریعتر دو وزارتخانه ای که با سرپرستی اداره می گردد اظهار کرد : عملکرد ضعیف آقای شریعتمداری در وزارتخانه صنعت ، معدن و تجارت باعث گردید که  در چند مرحله موضوع استیضاع وی در بین نمایندگان مجلس شورای اسلامی مطرح گردد که در هفته های گذشته طرح استیضاع آقای شریعتمداری به طور کاملاجدی در دستور کار مجلس شورای اسلامی قرارداشت؛   که  با توجه به عزم دولت برای ترمیم کابینه فعلا استیضاح آقای شریعتمداری متوقف گردیده است .

وی افزود : بر اساس اخبار و برخی گمانه زنی ها گویا قرار است ریس جمهور آقای شریعتمداری را به عنوان گزینه اصلی برای وزارتخانه تعاون کار و رفاه اجتماعی معرفی کند که این موضوع نگرانی نمایندگان مجلس شورای اسلامی را به همراه داشته است.

بابایی صالح در خصوص رویکرد و نظر اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی به آقای شریعتمداری ادامه داد:  واقعیت این است که اکثریت اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی که ارتباط کاری نزدیک و مستقیم با وزارتخانه تعاون کار و رفاه اجتماعی دارند نگاه مثبتی به آقای شریعتمداری ندارند.



ریس مجمع نمایندگان استان قزوین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به  عملکرد ضعیف وزیر صنعت و معدن و تجارت  اظهار کرد : فضای مجلس شورای اسلامی نیز با پیشنهاد احتمالی رئیس جمهور برای معرفی شریعتمداری به عنوان وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی موافق نیست.

نماینده مردم بویین زهرا در مجلس شورای اسلامی خاطرنشا ن کرد : اقای شریعتمداری اگر توان و انگیزه لازم را می داشت باید در حوزه صنعت و معدن از خود عملکرد موفق نشان می داد این در حالی است که در حال حاضر وضعیت تولید و صنعت کشور در بخش های مختلف از جمله خودرو  شرایط بسیار سخت و شکننده ی را تجربه می کند .

عضو هیات رئیسه کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی  گفت: وزارتخانه تعاون کار و رفاه اجتماعی بسیار گسترده و بزرگ است که شرکت های شستا که ارتباط مستقیم با صنعت و تولید دارد در این وزارتخانه هستند لذا این نگرانی وجود دارد که سیاست های شکست خورده و ناکارآمد آقای شریعتمداری در این وزارتخانه مجدد  پیاده و اجراء شود و همین امر مشکلات و چالش های شرکت های صنعتی این وزارتخانه را با مشکلات بیشتری مواجه سازد   .




بابایی صالح خطاب به دکتر روحانی در خصوص معرفی آقا شریعتمداری به عنوان وزیر وزیر  تعاون کار و رفاه اجتماعی تاکید کرد : اقای ریس جهمور آزموده را   آزمودن خطاست لذا از شما  درخواست داریم که وزیران جوان ، چابک ، باانگیزه ، توانمند ، کارآمد ، دارای تجربه و عملکرد موفق را به مجلس معرفی کنید تا در فرصت باقی مانده وزیران جدید بتوانند بخشی از مشکلات مردم را در حوزه ی مسئولیت خود مرتفع کنند.

وی بیان داشت : آقای شریعتمداری عملکرد غیر قابل دفاع و ضعیفی  در وزارت صنعت، معدن و تجارت داشته است و به نفع ریس جمهور ، کشور و مردم نیست که مجدد در وزارخانه ای دیگر به کار گرفته شود.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۷/۲۸
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی