باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

مهندس اکبرپور شهردار اقبالیه تاکید کرد :

اجرای دقیق و کامل  طرح تکریم ارباب رجوع در تمام واحد های شهرداری اقبالیه





اکبرپور با یاداوری قدرشناسی و فرهنگ بسیار بالای شهروندان اقبالیه بیان داشت : بسیاری ازشهروندان اقبالیه باوجودعدم رسیدن به خواسته موردنظربااطلاع ازفرایند اداری وقوانین ورفتار مناسب واحترام آمیزی که باآنها انجام شده است با رضایت کامل شهرداری راترک می کنند.

به گزارش خبرنگار ما  مهندس مهران اکبرپوردر جریان ملاقات مردمی بااشاره به اهمیت وضرورت برپایی جلسات ملاقات مردمی بامراجعه کنندگان شهرداری گفت: ازسال های گذشته روزهای سه شنبه جلسات ملاقات شهردار با شهروندان برگزارمی شده است واکنون نیز این سنت پسندیده روزهای سه شنبه برگزار می گردد و اقشار مختلف شهروندان، کسبه، صنعتگران وسایرمردم  جهت رسیدگی به مشکلات درحوزه مدیریت شهری با شهردار به صورت چهره به چهره دیدار می کنند.

شهرداراقبالیه افزود: تمامی مدیران ومسئولان حوزه های مختلف شهرداری درتمامی روزهای هفته درب اتاقشان به روی شهروندان  باز است وملزم به پاسخگویی به مشکلات ومطالبات مراجعه کنندگان هستند.

اکبرپور خاطرنشان کر د : باتوجه به پیچیدگی برخی مشکلات وتمایل شهروندان جهت دیدارباشهردار، جلسه ملاقات مردمی با شهروندان در روز های سه شنبه برگزارمی شودتافرصتی برای دیدارچهره به چهره باشهروندان فراهم شود

وی تصریح ساخت : در دیدارهای چهره به چهره شهروندان با شهردار درصورت عدم نقض قانون، رسیدگی به مطالبات ومشکلات شهروندان درحوزه های شهری باهم اندیشی باروسای ادارات و واحدهای شهری درپروسه زمان کوتاه تری انجام می شود.

شهردار اقبالیه گفت : البته ناگفته پیداست که رفع تمامی مشکلات و خواسته های به حق شهروندان به دلائل مختلف از جمله محدودیت منابع و امکانات ،  منع قانونی و ...  امکانپذیر نیست اما سیاست و رویکرد بنده و همکارانم  این است که  دراین جلسات بااستنادبه قانون ، دلیل عدم تحقق و رسیدگی به بخشی از مطالبات شهروندان را در فضایی صمیمی ومناسب توضیح دهیم تا شهروندان با آگاهی  واقناع در جریان روند امور مدیریت شهری قرار بگیرند.

اکبرپور با یاداوری قدرشناسی و فرهنگ بسیار بالای شهروندان اقبالیه بیان داشت : بسیاری ازشهروندان اقبالیه باوجودعدم رسیدن به خواسته موردنظربااطلاع ازفرایند اداری وقوانین ورفتار مناسب واحترام آمیزی که باآنها انجام شده است با رضایت کامل شهرداری راترک می کنند.

این مقام مسئول بااشاره به تنوع و گستردگی موضوع و درخواست های  مراجعه کنندگان گفت: باتوجه به توسعه شهروافزایش ساخت وسازهای شهری، بیشترین مطالبه شهروندان درخصوص مشکلات شهرسازی بدلیل قاعده عرضی درشهراست که دراین بین موضوع عدم اسنادومالکیت فراوانی بیشتری دربروزمشکلات برای شهروندان دارد.

یاداور می گردد هرهفته حدود۵۰نفرازشهروندان درجلسه ملاقات مردمی باشهرداراقبالیه دیدار ومشکلات حوزه شهری شان را مطرح و دستورات لازم از سوس مهندس اکبرپور شهردار اقبالیه برای پیگیری صادر می گردد.

روابط عمومی شهرداری اقبالیه

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۸/۱۱
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی