باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
زیبنده نظام نیست که دانش آموزان در کانکس درس بخوانند

نماینده بویین زهرا در مجلس شورای اسلامی گفت: زیبنده نظام نیست که دانش آموزان در کانکس درس بخوانند و امکانات آموزشی باید به صورت عادلانه در همه مناطق توزیع شود.

 روح الله بابایی صالح عصر یکشنبه در مراسم معارفه مدیرکل جدیدآموزش و پرورش استان قزوین گفت: مسئولیتها ماندنی نیست و کسانی که در مدت مدیریت خود در مسیر خدمت صادقانه گام برداشته باشند روسفید هستند.

وی افزود: از مدیران آموزش و پرورش انتظار داریم عدالت آموزشی را محقق کنند زیرا در شرایط کنونی برخی مدارس در مناطق محروم استان مانند شال و آوج در کانکس تشکیل می شود و قرار نیست همه امکانات در مرکز استان یا شهرستانها باشد.

نماینده بویین زهرا در مجلس شورای اسلامی یادآورشد: در شان نظام اسلامی نیست که در برخی مناطق کودکان ما در کانکس درس بخوانند و این وظیفه مدیران است تا امکانات را بدرستی توزیع کنند تا همه از شرایط یکسانی در تحصیل برخوردار شوند.

وی بیان کرد: همه باید در خدمت دانش آموزان محروم باشیم تا هیچ استعدادی در کشور مورد بی توجهی قرار نگیرد.

بابایی صالح همچنین اظهارداشت: باید اتاق مدیران به روی همه معلمان در همه ساعات باز باشد تا مسائل مطرح شده و مسئولان در جریان دغدغه ها باشند و برای حل آن اقدام کنند.

وی از مدیرکل سابق آموزش و پرورش استان تشکر و قدردانی کرد و از مدیرکل جدید خواست برای استفاده از ایده های افراد صاحب نظر برنامه ریزی کند.

مهر

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۸/۲۱
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی