باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر


فرمانده سپاه ناحیه امام رضا(ع) شهرستان البرز


نزدیک به 30 درصد از برنامه های هفته بسیج در شهرستان البرز مربوط به جامعه کارگری است .




فرمانده سپاه ناحیه امام رضا(ع) شهرستان البرز گفت: به مناسبت هفته بسیج بیش از ۱۵۰ عنوان برنامه فرهنگی، بصیرتی، ورزشی و عقیدتی در شهرستان البرز برگزار می شود.

به مناسبت هفته بسیج و هفته وحدت نشست خبری فرمانده سپاه امام رضا(ع) روز سه شنبه با حضور سرهنگ محمد اسماعیل طاهرخانی فرمانده سپاه امام رضا (ع) شهرستان البرز و جمعی از اصحاب رسانه  در سالن اجتماعات سپاه این شهر ستان برگزار شد.

سرهنگ محمد اسماعیل طاهرخانی در این نشست اظهارداشت: امروز دشمن با تمام توان برای کمرنگ کردن دستاوردهای نظام و بزرگ نمایی مشکلات جامعه وارد کار شده و می خواهد یاس و ناامیدی را در بین مردم و مسئولان ایجاد کند.

وی افزود: در شرایط کنونی رسانه ها به عنوان چشمان تیزبین نظام می توانند با بصیرت وارد صحنه شده و ضمن بیان دستاوردهای انقلاب و نظام اسلامی دشمن را در این راه نا امید کنند.

 

فرمانده سپاه ناحیه امام رضا(ع) شهرستان البرز در خصوص رسالت بسیج گفت: بسیج یک تفکر الهی و دینی است که از بطن جامعه انقلاب اسلامی به فرمان امام راحل برخاسته و بدون نگاه سیاسی و وابستگی به گروهی تلاش می کند ضمن حفظ ارزشهای اسلامی در خدمت مردم باشد.

وی بیان کرد: بسیج در ولایت گام برمی دارد و هرجا که نظام و انقلاب به بسیج نیاز داشته باشد با همه توان وارد کار می شود تا در خدمت نظام باشد.

سرهنگ طاهرخانی یادآورشد: به مناسبت هفته بسیج بیش از ۱۵۰ عنوان برنامه مختلف در چهار محور در هفته بسیج توسط سپاه امام رضا (ع) اجرا می شود.



 

وی افزود: اجرای برنامه های فرهنگی، ورزشی، خدماتی، دفاعی و امنیتی و نشست‌های بصیرتی، اردوهای جهادی، خدماتی و عمرانی در مناطق محروم در قالب ۱۵ گروه و همچنین ارائه خدمات پزشکی در سطح شهرستان البرز توسط بسیجیان در تمامی مساجد سطح  شهرستان از برنامه‌های هفته بسیج در شهرستان البرز است.

فرمانده سپاه ناحیه امام رضا(ع) شهرستان البرز گفت: اجرای گشت های محله محور در طول هفته با هدف ایجاد آرامش و امنیت توسط بسیجیان و پایگاه های تابعه سپاه، حضور حماسی ۵۰۰۰ نفری بسیجیان شهرستان در پنجم آذرماه و راه اندازی بسیج رسانه و عطرافشانی مزارشهدای این شهرستان از دیگر برنامه های هفته بسیج است.

طاهرخانی در پاسخ به سوال خبرنگار ما در خصوص ویژه برنامه های کارگری در هفته گرامیداشت بسیج گفت : با توجه به اینکه شهرستان البرز یک شهرستان صنعتی و کار گری محسوب است  و بخش زیادی از جمعیت شهرستان را کارگران تشکیل داده اند  ویژه های برنامه های در هفته بسیج به جامعه کارگری  مربوط می شد

وی افزود :  نزدیک به 30 درصد از برنامه های هفته بسیج در شهرستان البرز مربوط به جامعه کارگری است .

 فرمانده سپاه ناحیه امام رضا(ع) شهرستان البرز ادامه داد: حضور در واحد های تولیدی و بررسی مشکلات و موانع آنان و حضور در اجتماعات کارگری از جمله برنامه های هفته بسیج در شهرستان البرز است .

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۸/۲۹
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی