باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر


لشگری مدیرحوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه فنی و مهندسی بوئین زهرا:

هفته پژوهش بهترین فرصت برای ارائه دستاوردهای علمی و پژوهشی دانشگاه می باشد.

 

مدیر روابط عمومی دانشگاه فنی و مهندسی بویین زهرا گفت: نمایش دادن دستاورد های علمی جامعه دانشگاهی با محوریت کارآفرینی و پژوهش از  نیازهای  اصلی و ضروری  کشور است.

به گزارش خبرنگار ما افشین لشگری مدیر حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه فنی و مهندسی بویین زهرا در جلسه شورای مرکزی روابط عمومی های استان قزوین که در محل استانداری قزوین برگزار شد، ضمن گرامیداشت هفته پژوهش بر تبین و تشریح دستاوردهای مهم پژوهشگران کشور در حوزه های مختلف تاکید کرد و اظهار داشت: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبر ی در خصوص تشریح دستاورد های نظام مقدس جمهوری اسلامی و تزریق روحیه امید در بین مردم ، ضرورت دارد که به صورت هنرمندانه و هوشمندانه دستاودر های حوزه پژوهش برای مردم اطلاع رسانی شود.

وی با اشاره به تقارن هفته پژوهش با چهل سالگی انقلاب اسلامی افزود: یکی از حلقه های فراموش شده  کشور ما در قبل از انقلاب موضوع پژوهش بود که به برکت انقلاب اسلامی پژوهشگران کشور در حوزه های مختلف نتایج و دستاودهای شگرفی را کسب کرده اند ؛هر چندکه  ظرفیت های کشور ما در این حوزه بسیار زیاد است

روابط عمومی دانشگاه فنی و مهندسی بوئین زهرا بیان داشت : علی رغم تمامی پیشرفت ها و موفقیت ها ی که کسب کرده ایم اما همچنان بین ظرفیت ها و دستاورد ها فاصله وجود دارد.

لشگری بیان داشت : قطعا کشور ما به هر میزان که در حوزه پژوهش سرمایه گذاری کند چند برابر آن  وابستگی کشور در عرصه های مختلف از بیگانگان  کاسته می شود لذا سرمایه گذاری و حمایت از پژوهشگران می تواند حرکت چرخ های توسعه و پیشرفت کشور را چند برابر شتاب ببخشد.

مدیر روابط عمومی دانشگاه فنی و مهندسی بویین زهرا خاطرنشان کرد : نمایش دادن دستاورد های علمی جامعه دانشگاهی با محوریت کارآفرینی و پژوهش از  نیازهای  اصلی و ضروری  کشور است.

 این مقام مسئول تصریح ساخت : با وجود کارشکنی کشورهای غربی در مسیر رشد و تعالی علمی جوانان این مرز و بوم ، جوانان و پژوهشگران کشور همواره ذیل رهنمودهای مقام معظم رهبری با تکیه بر عزم و اراده ملی نقشه های دشمنان را نقش بر آب کرده است، لذا ضرورت دارد که  مسولین ذیربط نگاه ویژه‌ای   به موضوع تحقیق و پژوهش و همچنین کارآفرینی داشته باشند.

 

لشگری با تاکید بر نقش جوانان در توسعه و آبادانی کشور تاکید کرد :جوان ایرانی همواره با تاسی از روحیه جهادی و انقلابی، غیرممکن ها را ممکن ساخته و خط بطلانی بر ایده های شوم آن دسته از کشورهایی که همواره به دنبال آن هستند که جمهوری اسلامی در عرصه علمی با تکیه بر دانش بومی، در زمره کشورهای صاحب نام نباشد، کشیده اند.

مدیرحوزه ریاست دانشگاه فنی و مهندشی بویین زهرا گفت: ان شاالله در هفته پژوهش شاهد اتفاق هاو خبر های بسیار  خوبی در عرصه های مختلف علمی در سطح کشور خواهیم بود .

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۹/۰۵
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی