باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

نماینده مردم شهرستان های بوئین زهرا و آوج در مجلس شورای اسلامی :

نمایندگان استان نقش موثری در ارتقاء بودجه استان و جذب اعتبارات ملی  داشته اند

نماینده مردم شهرستان های بوئین زهرا و آوج در مجلس شورای اسلامی گفت : علی رغم اینکه سه نفر از نمایندگان مردم استان در دوره دهم مجلس شورای اسلامی تجربه اولین حضور در مجلس را دارند  اما بنا به اذعان بسیاری از مدیران بویژه مدیر سازمان برنا مه و بودجه استان تلاش نمایندگان دوره دهم برای ارتقاء بودجه استان و جذب اعتبارات در  دو سال گذشته مهم و موثر بوده است .

روح اله بابایی صالح نماینده مردم شهرستان های بوئین زهرا و آوج در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با ولی اله حسین زاده خبرنگار ما  با بیان اینکه نمایندگان مجلس شورای اسلامی افتخار می کنند که سالروز شهادت شهید مدرس به عنوان روز مجلس شورای اسلامی نامگذاری شده است اظهار کرد : شهید مدرس الگوی کامل و جامعی از رفتار یک نماینده مردمی  ، برای همه نمایندگان مجلس در ادواره مختلف است .

وی افزود : بنده و سایر همکارانم بخصوص نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی در راستای سوگندی  که در برابرکلام اله مجید و محضر مردم داشته ایم تمام توان و ظرفیت خود را در انجام وظایف  اصلی خود یعنی قانونگذاری و نظارت بکار بسته ایم.

بابایی صالح با تاکید بر اینکه در خصوص عملکرد و کارنامه نمایندگان باید مردم  قضات داشته باشند خاطرنشان کرد : بنده به عنوان یکی از نمایندگان استان شهادت می دهم که تمام تلاش و دغه دغه اصلی سایر نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی   در سطح ملی و استان  در جهت خدمت به مردم و گره گشای از مشکلا ت جمعه بوده است.

وی با تاکید بر اینکه  هیچ فاصله ای بین نمایندگان و مردم وجود ندارد؛  ادامه داد:   هر زمان که جلسات مجلس تعطیل بوده است  نمایندگان مردم استان بلافاصله در حوزه های انتخابیه در بین مردم حضور پیدا کرده اند و پاسخگویی مطالبات به حق مردم بوده اند به همین دلیل  همواره دفاتر نمایندگان  مملو از اقشار مختلف مردم است.

نماینده مردم شهرستان های بوئین زهرا و آوج در مجلس شورای اسلامی گفت : بخش اعظم نطق ها  و تذکرات کتبی و شفاهی نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی به دولتمردان در سطوح مختلف بیان مشکلات و دغه دغه های مردم بوده  است .

عضو هیئت ریسه کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد : علی رغم اینکه سه نفر از نمایندگان مردم استان در دوره دهم مجلس شورای اسلامی تجربه اولین حضور در مجلس را دارند  اما بنا به اذعان بسیاری از مدیران بویژه مدیر سازمان برنا مه و بودجه استان تلاش نمایندگان دوره دهم برای ارتقاء بودجه استان و جذب اعتبارات در  دو سال گذشته مهم و موثر بوده است .

رییس  مجمع نمایندگان استان قزوین در مجلس شورای اسلامی گفت : پیگیری برای تخصیص ردیف بودجه برای بیمارستان هفت صد تختخوابی استان ، پیگیری جهت تخصیص اعتبار برای انتقال آب سد طالقان به استان ، پیگیری جهت تخصیص قیر یارانه ای برای  استان و ... از جمله نتایج پیگیری نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی بوده است.

 




نماینده مردم شهرستان های بوئین زهرا و آوج در مجلس شورای اسلامی در خصوص برخی از سخنان  در خصوص اینکه  برخی نمایندگان به جای پیگیری منافع مردم به دنبال منافع شخصی هستند بیان داشت : اگر این اظهارات در خصوص نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی است که صحت ندارد و بنده همین جا اعلام  می کنم  اگر هر یک از عزیزان مستنداتی در این خصوص در اختیار دارند آن را در اختیار مجموعه دادگستری استان و دستگاه های نظارتی قراردهند تا این عزیزان با فوریت موضوع را پیگیری کنند و اگر چنین  موضوع صحت داشت؛  برخورد لازم صورت بگیرد؛  البته ما این موضوعات را به خداوند که ناظر بر همه اعمال و نیات ما است واگذار می کنیم.

بابایی صالح تاکید کرد : بنده اولین نماینده ی هستم که  صورت تمام اموال و دارایی خود و حتی وابستگا ن درجه یک پدر و برادرانم را در اختیار قوه قضائیه و شورای نگهبان و رییس مجلس قرارداده ام و هر گاه  هر یک از عزیزان اگر مستندانی برای افزایش غیر قانونی و خارج از عرف اموال و دارایی بنده در اختیار قراردارند برای پیگیری در اختیار مراجع صالحه قراردهند تا بنده پاسخگویی عملکرد خود باشم.

وی افزو: شهید مدرس دو ویژگی مهم داشته اند یکی نترس بودن و دیگری طمع نداشتن است بنده نیز به تبعیت از این شهید بزرگوار از هیچکسی ترس و طمعی ندارم وخداوند شاهد است که  تمام همت و تلاش خود را برای انجام وظیفه و مسئولیتی که بر عهده گرفته ام بکار بسته ام هر چند که طبیعتا مصون از اشتباه نیستم.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۹/۱۱
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی