باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

شعبان‌نژاد‌:

دانشگاهیان به سمت فعالیت‌های پژوهشی بروند

رئیس ناحیه جنوب و غرب دانشگاه آزاد استان قزوین گفت: پژوهش و پژوهش‌محوری رسالت اصلی دانشگاه‌ها است و استادان و دانشجویان باید به سمت فعالیت‌های پژوهشی بروند.

 رضا شعبان‌نژادخاص در مراسم گرامیداشت هفته پژوهش و فناوری و تجلیل از پژوهشگران برتر با ارج گذاشتن به هفته وحدت حوزه و دانشگاه گفت : زمانی می‌توانیم از اقدامات پژوهشی خود رضایت داشته باشیم که  تحقیق و پژوهش های دانشگاهی در خدمت منافع ملی قرار گرفته و مشکلات جامعه در حوزه‌های مختلف برطرف شود.

شعبان‌نژاد افزود: امروز جامعه از هر زمان دیگری به دانش و فعالیت‌های علمی و پژوهشی استادان نیازمند است ؛چراکه این قشر فرهیخته و علمی می‌توانند با بررسی دقیق علمی مسائل، موانع و مشکلات را برطرف کرده و مسئولان را یاری کنند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی تاکستان اقدامات علمی و پژوهشی استادان و دانشجویان این دانشگاه را بیان کرد و یادآور‌شد: اساتید مجرب و دانشجویان نخبه این واحد دانشگاهی با انجام فعالیت‌های پژوهشی در زمینه‌های گوناگون و کسب رتبه‌های متعدد در مسابقات علمی کشور و بین‌المللی ثابت کرده‌اند که پژوهش‌محوری رکن اصلی فعالیت‌های علمی است و مجموعه مدیران و معاونان این دانشگاه با تمام توان از این پژوهشگران حمایت کرده و می کنند.

در ادامه  حجت‌الاسلام نورالله قدرتی رئیس کل دادگستری استان قزوین طی سخنانی  نقش پژوهشگران در حل و کاهش معضلات و آسیب‌های اجتماعی را بیان کرد و گفت: یکی از نیازهای امروز کشور در مواجه با عبور از بحران‌های اقتصادی و اجتماعی، بهره‌مندی از پژوهشگران و محققان در راستای ارائه راه‌حل‌های علمی و منطقی است.

وی افزود: اساتید دانشگاه می‌توانند با انجام مطالعه، دلایل افزایش طلاق, اعتیاد و آسیب‌های فضای مجازی را بررسی و  شناسایی کنند  و در اختیار مسئولان و مردم قرار دهند.

رئیس دادگستری استان قزوین در پایان ارتباط بین دانشگاه با حوزه، ارتباط بین دانشگاه و قوه قضاییه و سایر قوا را امری ضروری برشمرد.


آنا
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۹/۳۰
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی