باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر


با حضور جمعی از مسئولان استان و شهرستان آبیک :

سکان هدایت شهرداری آبیک به فرشاد محمد حسینی سپرده  شد





احمدپور فرماندار شهرستان آبیک در آیین تکریم و معارفه شهردار آبیک خطاب به مجموعه مدیریت شهری و شوراهای اسلامی تصریح کرد: اعتبار رای شما به حضور مردم است، پاسخگوی مردم باشید، در راستای رفع مشکلات آنان اهتمام ویژه داشته باشید و در حل مسائل از نظرات شهروندان استقبال نمایید. 

با حضور شهرام احمدپور فرماندار شهرستان آبیک، میر امینی امام جمعه شهر آبیک، صالحی سرپرست دفتر امور شهری و شوراهای استانداری، مهندس رضا طاهری مدیر عامل سازمان های همیاری   شهرداری های استان قزوین ، معاون عمرانی فرماندار، بخشدار مرکزی ، اعضای شورای تامین، نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی، اعضای شورای اسلامی شهر، و جمعی دیگر از مهمانان استانی و شهرستانی آیین تکریم و معارفه شهردار آبیک در سالن باران (مجتمع شهید آوینی) برگزار شد. 

در این مراسم احمدپور فرماندار شهرستان آبیک در این مراسم اظهار کرد: امروز مدیریت شهری با حاشیه های زیادی مواجهه است از جمله حوزه محله های حاشیه نشین، مسائل زیست محیطی و ... که این مسائل دغدغه های را به جود می آورد و حوزه مدیریت شهری را با چالشهایی مواجهه می کند که این چالشها هم فرصت است و هم تهدید و شورای شهر هم از این مسائل فارغ نیست. 

وی ادامه داد: تمامی شهروندان در واقع بخشی از مسائل و مشکلاتشان خواه ناخواه در حوزه مسائل شهری است که می توان از این فرصت از دیدگاه خدمت به مردم نگاه کرد. 

فرماندار آبیک افزود: با نگاهی گذرا به سیر تحول مدیریت شهری در کل استان و مقایسه آن با گذشته این نتیجه حاصل می شود که  تمامی مدیران شهری در حد وسع، توان خدمت نموده اند که جای تقدیر دارد

 وی با بیان این موضوع که قطعاً در بین اعضای شورای شهر تفاوت سلایق با گرایشات مختلف وجود دارد تصریح کرد: با انتخاب شهردار فرصت آن رسیده با انسجام و همدلی و همراه با مدیریت شهری در راستای عمران و آبادانی شهر قدم بردارید تا انتظارات مردم برآورده و تعهدات شوراهای اسلامی به مردم زمین نماند. 

فرماندار آبیک ضمن اشاره و تقدیر از انسجام و همدلی بین مجموعه مدیریتی ، شورای تامین، نیروهای نظامی و انتظامی و امنیتی در شهرستان اظهار کرد: از این انسجام و همدلی خرسندیم و در راس این وفاق و همدلی وجود با برکت امام جمعه معزز شهر آبیک است که با همراهی در تمامی امور مشوق مجموعه مدیران شهرستان می باشند. 

وی خطاب به مدیریت شهری و شوراها تصریح کرد: از این وفاق و همدلی موجود در شهرستان نهایت استفاده را به جهت انجام وظایف، عملی نمودن تعهدات و رفاه شهروندان  استفاده نمایید. 

فرماندار آبیک همچنین خطاب به مدیریت شهری و شوراهای اسلامی تصریح کرد: اعتبار رای شما به حضور مردم است، پاسخگوی مردم باشید، در راستای رفع مشکلات آنان اهتمام ویژه داشته باشید و در حل مسائل از نظرات شهروندان استقبال نمایید. 

در پایان این مراسم از خدمات سعید آگشته تقدیر و فرشاد محمد حسینی بعنوان شهردار جدید معرفی و آغاز بکار نمود.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۱۰/۱۱
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی