باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

هاشمی شهردار شریفیه خبر داد :

پیشرفت 30 درصدی پروژه  کمربندی شرقی شهر شریفیه





شهردار شریفیه گفت : میزان اعتبار فاز دوم کمربند شرقی شهر شریفیه   800 میلیون تومان هست و در حال حاضر این پروژه دارای 30 درصد پیشرفت فیزیکی است.

مهندس حسین هاشمی شهردار شریفیه در گفتگو با خبرنگار ما با بیان اینکه قبلا شهر شریفیه علی رغم گستردگی و پراکندگی و برخوداری از جمعیت 25 هزار نفری جهت دسترسی به محور اصلی قزوین دارای یک ورودی و خروجی با عرض هفت متر بود؛  اظهار کرد : با توجه به درخواست های شهروندان از زمانی که بنده توفیق خدمتگزاری شهروندان شریفیه را پیدا کردم؛  اصلاح  و افزایش ورودی و خروجی های شهر در دستور کار شهرداری قرار گرفت.

وی ادامه داد: خوشبختانه در چند ساله گذشته با تلاش های انجام شده چند محور جدید برای ورود و خروج شهروندان شریفیه احداث و به بهره برداری رسید که در حال حاضر شهروندان شریفیه جهت ورود و خروج  از شهر  هیچ گونه مشکلی ندارند.

هاشمی سپس  از احداث فاز اول کمربندی شهر شریفیه از میدان ولایت در سال 1396 خبرداد و خاطرنشان ساخت :در حال حاضر نیز  نیز فاز دیگر پروژه کمربندی شهر که به نوعی حلقه ی مفقود شده کمربندی است ؛  از شرق شهر در حال احداث است که با تکمیل  این پروژه  ، جنوب شهر به غرب متصل می شود.

شهردار شریفیه افزود : میزان اعتبار فاز دوم کمربند شرقی شهر شریفیه   800 میلیون تومان هست و در حال حاضر این پروژه دارای 30 درصد پیشرفت فیزیکی است.

وی اعلام داشت : با تکمیل کمربند شرقی ، کمربند شهر به صورت یک رینگ به هم متصل می شود.

هاشمی گفت :  با توجه به زمان بندی تعیین شده انشااله پروژه کمربند شرقی تا تیرماه سال 98 به بهره برداری خواهد رسید.

وی افزود : با احداث کمربندی شرقی علاه بر تسهیل در رفت و آمد شهروندان ، اجرای این پروژه در حوزه پدافند غیر عامل و حوادث نیز بسیار مهم و تاثیر گذارخواهد بود.

شهردار شریفیه خاطرنشان ساخت : اهمیت بیشتر این پروژه علاوه بر مسائل مطرح شده زمانی ارزش بیشتری پیدا می کند  که قبلا شهر شریفیه  به جهت محدودیت  ریل راه آهن فقط دارای یک زیر گذر هفت متری بود  که انشااله با احداث و تکمیل این پروژه تعداد خروجی و ورودی شهر شریفیه به چهارورودی و خروجی افزایش پیدا می کند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۱۰/۱۹
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی