باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

بعضی مسئولین همانند حمله شتر به علف های بهاری، به غارت بیت المال مشغول اند!

احمد خورگامی؛ مدیر مسئول 7 دی:

ماجرای شهردار الوند و حواشی این روز های آن سئوالات زیادی به اذهان متبادر می سازد.

دلیل پافشاری و مقاومت برخی مسئولین برای ماندن جوادی در این سمت چیست؟ اصولا چه شایستگی ها و تونایی هایی در ایشان دیده اند که تا این حد مقاومت می کنند؟

-دلیل مخالفت های آقای محمدی، نماینده محترم و حمایت خانم زرآبادی دیگر نماینده محترم، در زمان انتصاب ایشان و دقیقا بر عکس شدن مواضع شان یعنی حمایت جناب محمدی از جوادی در زمان حال و پیگیری خانم زرآبادی برای تغییر این مدیر چیست؟ ظرف این یک سال چه اتفاقات خاصی رخ داه که نظر دو نماینده محترم 180 درجه تغییر یافته است؟

با وجود مستندات مشخص دال بر بازخریدی جعفر جوادی و فرم تسویه حساب و دریافت سنوات بازخریدی و ... اعلام برخی مسئولین مبنی بر اینکه ایشان بازخرید نیست چه معنایی دارد؟

آیا حضور مدیرکل حوزه استاندار در جایگاه عضویت هیات مدیره شرکت شهر صنعتی البرز ارتباطی با ابقای این مدیر در سمتش بصورت غیر قانونی دارد یا خیر؟

فرماندار محترم البرز به عنوان نماینده عالی دولت و ناظر بر ادارات شهرستان چگونه تحت نظر شهردار در هیات مدیره شرکت فعالیت می‌کند و این زیردست در هیات مدیره چگونه نظارت خود را در مقام فرماندار اعمال خواهد نمود؟

کارشناس محترم دفتر شهری استانداری که در هیات مدیره حضور دارند، ارتباطشان با شرکت شهرصنعتی چیست ؟ ایشان چه نسبت فامیلی با ریاست شورای شهر الوند دارند؟

نماینده مردم قزوین در شورای شهر با چه توجیهی عضو هیات مدیره شرکت شهرصنعتی کرمانشاه(زیر مجموعه شهرداری الوند) شده است!؟

آیا ارزش افزوده ای که برای زمین های شخصی جناب جوادی ایجاد شده در مقابل هزینه های ایشان برای ماندن در این سمت، سودمند بوده یا خیر؟ خدای ناکرده ایشان متضرر نشده باشند؟

ندای امام جمعه انقلابی شهر الوند ازتریبون نماز جمعه در دو هفته متوالی به گوش مسئولین رسیده است؟ (اگر نرسیده سفارش سمعک به آقای جوادی بدهند)

آیا مردم شهر الوند اصولا حقی دارند؟ وجه المعامله قراردادن اموال ودارایی آنها برای ماندن در یک جایگاه وجاهت شرعی و قانونی دارد؟

آیا در این استان مسئول و دستگاه نظارتی وجود دارد؟ آیا مسئولین نظارتی فریاد های مردم الوند را می شنوند؟ اگر می شنوند آیا این فریاد ها نیاز به واکنش دارد یا ندارد؟

استاندار معزز از اوضاع و احوال استان باخبر هستند یا خیر؟ اگر هستند چرا واکنشی نشان نمی دهند؟ اگر نیستند که جای تاسف فراوان دارد.

و در پایان به عنوان یک فعال رسانه ای استان قزوین از قصور و کوتاهی خودم در پیگیری مطالبات بحق مردم شهر الوند عذرخواهم.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۱۱/۰۳
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی