باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

غیاثوند، شهردار بوئین زهرا خبرداد :

افتتاح 3 پروژه عمرانی و خدماتی با بیش از 10 میلیارد تومان اعتبار همزمان با دهه فجر



شهردار بوئین زهرا گفت : درسه پروژه آماده بهره برداری در دهه فجر شهرداری بویین زهرا موفق به جذب 5/10میلیارد تومان سرمایه گذاری شده ایم.

دکترحسین غیاثوند شهرداربویین زهرا در گفتگو با خبرنگار ما  ضمن تبریک دهه مبارک فجر اظهار داشت : بمناسبت چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی  و دهه مبارک فجر درشهرداری بوئین زهرا چندین پروژه افتتاح  خواهد شد.

 وی گفت : یکی ازاین پروژه ها مرکز کارآفرینی شهرداری بوئین زهراست که بانوان سرپرست خانوارکه بد سرپرست یا بی سرپرست هستند درآنجا فعالیت می کنند و برای هشتاد نفراشتغال زایی ایجاد می کند واین مرکز برای شهرداری و زیرنظر شهرداری می باشد که دردهه فجر افتتاح خواهد شد.

 غیاثوند افزود: پروژه بعدی ما جاده سلامت است که فاز یک آن ان شاالله دربیست و دوم بهمن ماه افتتاح خواهد شد و در حال حاضر شش کیلومتر ازاین جاده روشنایی های آن در حال نصب است و چراغ های این مسیر را با یک سوم قیمت بیرون و کیفیت بسیار بالاتر خودمان ساخته ایم واعتباری که امسال برای این پروژه هزینه شده است حدودا یک ونیم میلیارد تومان است واین جاده سلامت جزیکی اززیباترین مسیرهای سلامت ایران خواهد شد وکل مسیربرای تابستان سال آینده آماده بهره برداری خواهد شد.

  غیاثوند همچنین اظهار داشت :  یکی ازپروژه های دیگر شهرداری بوئین زهرا کلنگ زنی پمپ بنزین بوئین زهراست که بصورت مجتمع خدماتی چند منظوره وپمپ بنزین است که با سرمایه گذاری بخش خصوصی و شهرداری بوئین زهرا به صورت مشارکت مدنی است و4 میلیارد تومان رقم اولیه پروژه است ولی قطعا تا پایان کاراین مبلغ افزایش خواهد یافت وتمام موافقت های آن گرفته شده است و ان شاالله 22 بهمن ماه کارآن شروع خواهد شد.

 شهرداربویین زهرا همچنین بیان داشت :  22 بهمن ماه آغازبکارشهربازی بزرگ بوئین زهراست که حدود 5 میلیارد تومان سرمایه گذاری بخش خصوصی به همراه شهرداری است که بعد ازشهربازی دالفک قزوین بزرگ ترین شهربازی استان است .

شهردارادامه داد: درحال حاضر کارعمرانی مرکزمعاینه فنی ما که آن هم پروژه سرمایه گذاری به روش بی او تی است و سرمایه آن معادل یک وهفت دهم میلیارد تومان است در حال شروع به کار است و درظرف شش ماه آینده به بهره برداری خواهد رسید که مجهزترین مرکزمعاینه فنی استان خواهد شد.

غیاثوند گفت درکنار پروژه های نام برده درتلاش هستیم تا سه دستگاه اتوبوس را در دهه فجر برای اولین بار جهت حمل و نقل عمومی راه اندازی کنیم که با هفت ایستگاه مکانیزه است که چهار ایستگاه اجرا شده است و سه  ایستگاه آن هم ان شاالله اجرا خواهد شد واین ایستگاه ها به سیستم سرمایش و گرمایش مجهزهستند.

شهردار بویین زهرا تصریح کرد : یک سری پروژه های ریزدرون سازمانی است که درفضای داخلی خود شهرداری درحال ساخت و ساز هستیم که بناهای غیرکاربردی تخریب گردید و بناهای جدید احداث می گردد.

وی افزود: درشهرداری درحال تجهیز سیستم های شهرداری  به سرورها و نرم افزارهای اصلی هستیم.

غیاثوند گفت : درکل با سه پروژه سرمایه گذاری که موفق به جذب سرمایه شدیم ملبغی بالغ بر ده و نیم میلیارد تومان ارزش دارد که این مقدارمساوی است با کل بودجه محقق شهرداری بوئین زهرا می باشد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۱۱/۰۹
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی