باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر


مسئول کمیته مردمی برنامه های  دهه فجر شهر شال؛

آیت آله موسوی شالی رهبری مردم منطقه بوئین زهرا را در مبارزه با رژیم طاغوت را بر عهده داشت.



موسوی گفت : آیت اله موسوی شالی با هماهنگی رهبران انقلاب و دیگر مراجع ،  پرچمدار مبارزه با رژِیم طاغوت در منطقه و استان بودند ؛ در همین راستا  شهر شال هم با رهبری این شخصیت کم نظیر، پیشگام  مبارزات انقلابی مردم منطقه بودند.

به گزارش ولی اله حسین زاده دکتر سید علی  موسوی مسئول کمیته مردمی برنامه های  دهه فجر شهر شال در گفتگو با خبرنگاران شهرستان بوئین زهرا  ضمن تبریک دهه فجر و با تاکید بر اینکه  ریشه وقوع انقلاب اسلامی ایران به خیلی قبل از انقلاب بر می گردد اظهار کرد : درواقع ریشه اصلی انقلاب اسلامی ایران به باورها و اعتقادات دینی مردم ایران برمی گردد.

وی ادامه داد: علما و زعیمان بسیاری از مذهب شیعه در طول تاریخ از شیخ طوسی  تا امام خمینی(ره) اندیشه و فلسفه حکومت اسلامی را در ذهن داشتند  که امام این اندیشه و تئوری  حکومت اسلامی را در دوره ای که در نجف تدریس می کردند در ذهن  خود به همراه داشتند.

موسوی افزوود : شاگردان و مریدان امام هم تحت تاثیر ایشان مبلغ حکومت اسلامی بودند که در شهرستان بوئین زهرا نیز پرچمدار اندیشه ای استقرار حکومت اسلامی آیت اله سید حسن شالی بودند.

مسئول کمیته مردمی برنامه های  دهه فجر شهر شال خاطرنشان کرد : آیت اله موسوی شالی با هماهنگی رهبران انقلاب و دیگر مراجع ،  پرچمدار مبارزه با رژِیم طاغوت در منطقه و استان بودند ؛ در همین راستا  شهر شال هم با رهبری این شخصیت کم نظیر، پیشگام  مبارزات انقلابی مردم منطقه بودند.

وی با اشاره به جایگاه معنوی آیت موسوی شالی در بین تمام اقشار مختلف مردم منطقه و استان قزوین تصریح ساخت: شاید بتوان رویداد پل رحیم آباد در محور همدان به تهران را یکی از شاخص ترین ،مهمترین و تاثیر گذارترین حرکت مردم منطقه در مبارزه با رژیم ستمشاهی دانست ؛ چرا که در این رویداد مردم منطقه با رهبری آیت موسوی شالی مانع ادامه حرکت یگان زرهی همدان به سمت تهران شدند زیرا اگر  یگان زرهی همدان موفق می شد به تهران برسد ممکن بود مردم بسیاری را در تهران به خاک و خون بکشند.  



 

موسوی افزود: از دهه ۶۰ به ابتکار و هدایت آیت اله   موسوی  به جهت یادآوری نقش مردم منطقه در پیروزی انقلاب اسلامی در ده شب ایام اله دهه فجر مراسمات ویژه ای مردمی در مسجد جامع شهر شال برگزار می شد که این سنت حسنه آیت اله موسوی پس از ارتحال ایشان همچنان از سوی مردم ولایت مدار شال ادامه دارد.

مسئول کمیته مردمی برنامه های  دهه فجر شهر شال با یادآوری اینکه در طی این سالها مراسمات پیروزی انقلاب اسلامی در شهر شال با حضور گسترده و پرشور مردم برگزار شده است گفت : ما در برگزاری این مراسم دو هدف مهم را دنبال می کنیم که اولین آن تشریح نقش مردم منطقه در پیروزی انقلاب ، افزایش بصیرت و آگاهی مردم و نکته دوم استفاده از این ظرفیت برای رفع بخشی از مشکلات مردم منطقه و شهر شال است.

وی بیان داشت : مهمانان  و سخنرانان  ملی ، استانی  و شهرستانی برنامه های  دهه فجر شهر شال نیز بر اساس دو هدف ذکر شده دعوت می شوند.

موسوی افزود :  با توجه به اینکه دهه فجر سال جاری مصادف با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و ایام فاطمیه مصادف گردیده است از چند ماه گذشته کمیته های مختلف  برنامه های  دهه فجر شهر شال تشکیل شده بود،  که با پیگیری و تلاش های انجام شده مقدمات برگزاری باشکوه مراسمات دهه فجر در مسجد جامع شهر شال فراهم شده است.

مسئول کمیته مردمی برنامه های  دهه فجر شهر شال خاطرنشان کرد : ده شخصیت ملی و استانی برای مراسمات چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در مسجد جامع شهر شال دعوت شده اند که هر کدام این عزیزان بر اساس برنامه ریزی و زمان بندی اعلام شده در شهر شال حضور پیدا خواهند کرد

 موسوی بیان داشت : در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب در مسجد شهر شال علاوه بر برگزاری سخنرانی شخصیت ها و جشن ،  برنامه های فرهنگی و هنری خوبی هم از جمله تهیه مستند (( پرونده ناتمام )) در راستای بررسی ترور شهید رجایی و همچنین نرم افزاری با عنوان (( شمیم وصل )) رونمایی خواهد شد.

وی درخصوص منابع مالی برنامه های دهه فجر شهر شال گفت : در واقع این برنامه های کاملا به صورت مردمی و بدون دخالت ارگان و یا دستگا های دولتی برگزار می گردد و کلیه هزینه های آن نیز از سوی مردم انقلابی و ولایت مدار شهر شال تامین می گردد و همواره نیز تلاش شده که این مراسمات با حداقل هزینه برگزار شود.




موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۱۱/۱۲
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی