باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

با حضور گسترده و باشکوه در راهپیمایی 22 بهمن :

مردم مومن شهرستان بوئین زهرا برگ دیگری از وفاداری خود به انقلاب اسلامی را ثبت کردند.

 

به گزارش ولی اله  حسین زاده خبرنگار ما مردم شهر ها و روستا های شهرستان بوئین زهرا همراه و همگام با مردم سایر نقاط کشور علی رغم  برودت سرما  و بارش باران در صفوف بهم پیوسته و وحدت آفرین در وعده گاه های وفاداری و تجدید عهد و پیمان با انقلاب اسلامی حضور پیدا کردند و با گام های استوار و بر اساس زمان بندی تعین شده ، راهپیمایی گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را شروع کردند و پس از طی مسیر های تعیین شده در میادین مرکزی و محوطه مساجد ها اجتماع کردند.

حضور حجت الاسلام رضوانی امام جمعه بوئین زهرا ، روح اله بابایی صالح نماینده مردم شهرستان های بوئین زهرا و آوج در مجلس شورای اسلامی ، رحمانی فرماندار شهرستان بوئین زهرا ، نادر ی بخشدار مرکزی و فرماندهان  نیروی انتظامی و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امام حسین(ع)  شهرستان بوئین زهرا به همراه نیرو های تحت امر و سایر مدیران دستگا های اجرایی شهرستان در کنار اقشار مختلف مردم جلوه های از وحدت و همراهی مسئولان و مردم را به تصویر کشید.

مردم هوشیارشهرستان بوئین زهرا با در دست داشتن پرچم پرافتخار و سه رنگ ایران، تصاویری از امام خمینی (ره) و حضرت آیت الله خامنه ای عمق ولایت مداری و وفاداری خود به آرمان های انقلاب اسلامی را در معرض دید همگان قراردادند.

نیروهای انتظامی ، پلیس ، بسیج و سپاه به ویژه پلیس راهنمایی و رانندگی نیز در سطح شهرها وظیفه هدایت و راهنمایی ترافیک و امنیت راهپیمایی را بر عهده داشتند

در شهر بوئین زهرا امام جمعه بوئین زهرا حجت الاسلام اسداله رضوانی سخنرانی کرد و در ادامه قطعنامه پایانی راهپیمایی قرائت گردید و سپس پرچم آمریکا و اسرائیل و آدم ترامپ به آتش کشیده شد.


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۱۱/۲۲
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی