باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

همزمان با دهه فجر  و با حضور مسئولان:

اولین سالگرد تدفین دو شهید گمنام دانشگاه آزاد اسلامی بویین‌زهرا برگزار شد .




به گزارش ولی اله حسین زاده خبرنگار ما در فضای معنوی و خاطر انگیز با حضور سرهنگ پاسدار رستمعلی رفیعی اتانی فرمانده لشگر 10 سید الشهدا(ع) البرز ، حجت الااسلام دکتر حیدری نماینده دفتر مقام معظم رهبری در دانشگاههای آزاد اسلامی استان قزوین ، حجت الااسلام اسداله رضوانی امام جمعه بوئین زهرا،بابایی صالح نماینده مردم شهرستان های بوئین زهرا و آوج در مجلس شورای اسلامی، دکتر رضا شعبان نژاد رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بوئین زهرا ، سرهنگ ملک محمدی فرمانده سپاه امام حسین(ع) شهرستان بوئین زهرا،رحمانی فرماندار شهرستان بوئین زهرا، آقا علی معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری ، نادری بخشدار مرکزی بوئین زهرا ، دکتر حسین غیاثوند شهردار بوئین زهرا و جمع دیگری از مسئولان ، خانواده های معظم شهداء، اساتید ودانشجویان اولین سالگرد تدفین دو شهید  گمنام دانشگاه آزاد اسلامی بوئین زهرا برگزارشد.

در این مراسم دکتر رضا شعبان نژاد رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بوئین زهرا ضمن تبریک دهه فجر و با بیان اینکه انقلاب اسلامی در بخش های مختلف دارای دستاورد های بسیار زیادی بوده است اظهار کرد : یکی از این دستاورد ها  راه اندازی و شکل گیری دانشگاه آزاد اسلامی بوده است.




وی ادامه داد: همه دستاورد های نظام به برکت انقلاب اسلامی و جانفشانی  شهداء و صبر و استقامت خانواده های معظم شهداء بوده است.

شعبان نژاد  با اعلام اینکه ما در هر شرایط مدیون  خون شهداء هستیم گفت : امروز مفتخر هستیم که ششمین یادواره شهداء را در دانشگاه آزاد اسلامی بوئین زهرا برگزار می کنیم.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد : اعتقاد و باور داریم که  وجود شهداء گمنام موجب خیر و برکت برای دانشگاه  آزاد بوئین زهرا شده است.

سرپرست دانشگاههای آزاد اسلامی ناحیه غرب و جنوب استان قزوین با تاکید بر اینکه  به لطف خدا و جانفشانی شهداء انقلاب ما در برابر تمام توطئه ها سربلند و پیروز بوده است بیان داشت: امروز به برکت فضای معنوی و فرهنگی حاکم  در دانشگاه آزاد اسلامی بوئین زهرا کمترین مشکل و یا پرونده انضباطی داشته ایم.




شعبان نژاد تصریح ساخت : در حال حاضر یک میلیون و سیصد و هفتاد هزار دانشجو در دانشگاه آزاد اسلامی تحصیل می کنند که 37 هزار عضو هیئت علمی ، اساتید ، استاد یار مسئولیت تدریس دانشجویان را بر عهده دارند.

وی ادامه داد:  نزدیک به 35 درصد دانشجویان کشور در دانشگاه آزاد اسلامی تحصیل می کنند که این امر نشان از اهمیت و مسئولیت بسیار سنگین دانشگاه آزاد اسلامی در زمینه توسعه و پیشرفت علمی کشور دارد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بوئین زهرا با اعلام اینکه تاکنون دو میلیون و پانصد هزار دانشجواز دانشگاه آزاد اسلامی  فارغ التحصیل شده اند گفت : این افتخار بزرگی برای دانشگاه آزاد اسلامی است که در تربیت مدیران و خدمتگزاران کشور نقش اثر گذار و بزرگی بر عهده داشته است. 

در ادامه حجت الا اسلام اسداله رضوانی امام جمعه بویین زهرا ضمن تبریک دهه فجر گفت: باید ما به درستی وضعیت و شرایط گذشته کشور را با دستاورد های تحول آفرین نظام مقدس جمهوری اسلامی مورد بررسی و مقایسه قرار دهیم.

وی ادامه داد:  در قبل از انقلاب دانشجو جرات نمی کرد که در دانشگاه نماز اقامه کند اما امروز به برکت انقلاب در دانشگاه یادواره شهداء و بزرگداشت علما برگزار می شود که این بسیار ارزش دارد.



امام جمعه بوئین زهرا خاطرنشان کرد : در قبل از انقلاب سرنوشت و ثروت های کشور در اختیار مستشاران آمریکایی بود اما امروز فرزندان کشور در تمامی زمینه پیشرفت های چشمگیری داشته اند و صاحب اختیار کشور هستند.

حجت الا اسلام اسداله رضوانی افزود : کشور ما در حال حاضر در بسیاری از حوزه ها عنوان های برتر جهان را در اختیار دارد و همه این موفقیت های با لطف خداوند و تلاش های فرزندان مومن و انقلابی کشور به وقوع پیوسته است.

وی تاکید کرد : علی رغم اینکه ما در دفاع مقدس در زمینه امکانات و تجهیزات همطراز دشمن نبودیم اما بر اساس وعده خداوند ما توانستیم دشمنان را با تمامی تجهیزات و امکانات شکست دهیم.

 در ادامه حجت الااسلام دکتر حیدری نماینده دفتر مقام معظم رهبری در دانشگاههای آزاد اسلامی استان قزوین با اعلام اینکه نباید تبلیغات و فضاسازی مسموم دشمن بر روی افکار عمومی تاثیر بگذارد گفت : برگزاری یادواره های شهداء به ما کمک می کند  که روحیه ایستادگی و ایثار در وجود ما زنده باقی بماند.

وی سپس اعتماد به دشمن را امری نادرست دانست و  افزود :  اگر امروز در کشور مشکلاتی وجود دارد به سبب دوری ما از آموزه های قرآنی و عمل نکردن به ارزش های متعالی اسلامی و انقلابی است.

دکتر حیدی بیان داشت : امروز ابهت و قدرت نظام و کشور ما مرز های جغرافیای کشور را درنوردیده است و ایران در تمامی مناطق دارای عظمت و جایگاه است.

نماینده دفتر مقام معظم رهبری در دانشگاههای آزاد اسلامی استان قزوین تاکید کرد : عمل به تکلیف خود از اهداف شهداء است لذا ما باید در تمامی عرصه های که مقام ولایت اشاره دارند به تکلیف و وظیفه خود عمل کنیم.

سرهنگ رفیعی  فرمانده لشکر 10 سیدالشهداء(ع)  استان البرز  نیز طی سخنانی ضمن تبریک دهه فجر و تقدیر از مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی بوئین هرا به جهت برگزاری یادواره شهداء گفت : نام و یاد شهداء و برگزاری یادواره ها در واقع ثروت بی پایان کشور و نظام هستند.

 وی ادامه داد: وقتی از شهدا تمجید و تعریف می کنیم به جهت احساسات نیست بلکه به جهت  حقیقت و ارزش هایی است که آنان برای ما به یادگار گذاشته اند.

فرمانده لشکر 10 سیدالشهداء(ع)  استان البرز  افزود : ما در دفاع از ارزش های و در دفاع از حرم سر های زیادی را تقدیم کردیم اما خداوند شهید حجی را انتخاب کرد  که مردم با تمام وجود عزت ، سربلندی و ایستادگی و عزت  نسل جدید رزمندگان را مشاهده کنند و به وجود آنان افتخار و مباهات کنند.




رفیعی با اعلام اینکه امروز همه مسئولان در هر جایگاهی که قراردارند باید پاسخگویی عملکرد خود باشند خاطرنشان کرد : امروز فرزندان شما با افتخار اعلام می کنند که ما در حوزه دفاعی و موشکی به مرحله ای از افتخار و اقتدار رسیده ایم که عمق استراتژیک دشمنان در تیررس موشک های ما قراردارد؛  این در حالی است که قبل از انقلاب حتی مستشاران آمریکایی به ما اجازه نزدیک شدن به موشک های وارداتی را هم نمی دادند

در پایان این مراسم معنوی شرکت کنندگان مزار دو شهید گمنام دانشگاه آزاد اسلامی را غباروبی و عطر افشانی کرند.




موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۱۱/۲۳
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی